Echte bekenden maakt me ook niet zoveel uit , maar mensen die je normaal gesproken voorbij zuden lopen en nu ineens aan je willen zitten, nee bedankt loop maar door !!
hahaha. Ik heb eens gezegd: vroeger, jaaaaa VROEGER!!! Toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies!! Maarrrrr dat viel niet helemaal goed... en ze heeft het daarna nog heel vaak gezegd... gisteren nog :x:x:x %^&*(O*&^%^&
Oooo dat is zoooo irritant inderdaad!! Wraaagghhh denk ik dan, DOE dan wat!! En dan wil ik ze door elkaar schudden . Helaas willen ze kennelijk gewoon alleen maar zeuren en klagen..
Ja ja hou maar op want irriteer me er nog steeds aan. Laat haar dit topic misschien eens lezen. Of nee, laat maar... wat 'die onzin hadden wij vroeger allemaal niet' :x
Haha leuk om te lezen allemaal! Ik vind het meest irritant: mensen die niet kunnen luisteren, dus dat je denkt een gesprek te voeren maar dat het eigenlijk een monoloog is van die ander, dat er totaal niet gereageerd wordt op wat je zegt en bla bla blaaa. Had zo'n collega...verschrikkelijk...als ze binnenkwam wist ik alweer dat het een uur van mijn tijd ging kosten.
Het gedrag waar ik me vooral aan erger ís als iemand een autoritaire houding aan neemt, dat maakt echt het slechtste in mij los, haha.. o ja, en mensen die zich zoveel 'groter' (slimmer, mooier, beter) voordoen dan ze werkelijk zijn, zonde en mateloos irritant!
@tulip: dat had je nou niet moeten zeggen Ik wil het topic niet vervuilen maar ik heb er nog wel meer: * vroeger bleven mensen bij elkaar uit armoede, tegenwoordig scheiden ze van weelde * vroeger bleven we gewoon thuis bij de kinderen, nu worden ze overal gedumpt (oeiiiii die maakt me boos :x want ik dump mijn kind niet, ze gaat logeren en ze vind het zelfs hartstikke leuk ook!)
- betweters - aso's - luidruchtige mensen - vrouwen die halve kerels zijn en een soort van neerkijken op 'vrouw'-vrouwen - pretentieuze mensen ('kijk eens hoe intellectueel ik ben') - mensen die altijd anderen de schuld geven van hun problemen
Kortzichtige mensen. Mensen die anderen veroordelen/beoordelen puur op basis van hun uiterlijk. Mensen die te pas en te onpas de kinderwagen indoken met hun hoofd om onze zoon te bekijken. Dat hoeft echt niet van zo dichtbij. Mensen die zonder mij of mijn vriend iets te vragen, ons kind snoep aan bieden. Bemoeials. Mensen die praktisch schreeuwend een telefoongesprek voeren in het openbaar vervoer.
Onaardige/onvriendelijke mensen hoe kan je in godsnaam onvriendelijk zijn. Dat je iemand in je omgeving wel eens afsnauwt, dat doen we allemaal wel eens. Maar in het algemeen in winkels, op straat, bij voorbaat tegen vreemde onaardig zijn snap ik niks van. Egoistische mensen ben ik ook allergisch voor.
Te laat en afspraak niet na komers. Verkopers in de stad, ze lopen gewoon mee tot je huis! Straatmuzikanten, dat gejengel. Zelfde met daklozenkrantverkopers. 9 van de 10 x rijden ze aan het eind van de dag in een mercedes weg.. Bejaarden op mn werk die alles heel goed zelf kunnen, maar als wij er zijn ineens niets meer kunnen. Ook mensen die zeuren dat je te laat bent wegens een calamiteit. Joh, welke trein moet je halen? Werk in de thuiszorg, maar een eisen jonges, daar kun je gewoon niet aan voldoen. En als laatste buitenlandse mensen die weigeren onze taal te spreken, maar dan wel de weg willen weten oid. Ik praat altijd Nederlands tegen ze terug. Begrijpen ze me niet? Passen zij zich maar aan, zij willen iets van mij. Praat anders engels ipv een of andere onverstaanbare taal.
- Mensen die je iets aan willen smeren in de stad, een krant of voor een of ander fonds. Ze versperren met 2 de hele straat, en ze moeten ALTIJD mij hebben. En ze weten ook niet van ophouden, bloedirritant. Ik maak expres geen oogcontact en probeer zoveel mogelijk te ontwijken, maar ze springen gewoon voor je voeten - Verder kon ik het echt niet vinden in de mening van een boer op een geitenboerderij waar ik 3 weken intern stage moest lopen (was echt een hel ). Hij deed steeds alsof hij als boer gediscrimineerd werd en dat 'stadsmensen' (bedoelde hij ook mij mee) hem dom vonden, terwijl juist HIJ degene was die discrimineerde. Er deugde niks aan de stad en stadsmensen hadden geen manieren, maar dat was niet mijn schuld hoor nee maar van mijn opvoeding dus indirect beschuldigde hij ook mijn ouders. Vond het echt vreselijk daar liep 3 weken op mijn tenen.
Ik irriteer mezelf niet zo gauw...iedereen is zoals ie is maar als ik een ding op moet noemen zijn de mensen die als je even hun kant op kijkt gelijk ruzie gaan maken "kan je het zien?" "heb ik wat van je aan?" Echt kansloos.
Mensen die denken dat ze een hoge functie op het werk hebben en dat je er dan achter komt dat ze dat dus niet hebben. Mensen die hondenpoep niet opruimen. Mensen waar je 100 keer hebt gezegd dat je geen contact meer wil maar ze snappen het nog niet. egoistische mensen mensen die altijd wel wat hebben Mensen die als je wat verteld ze of hun kinderen het erger slechter beter leuker of weer ik het hebben gehad. mensen die je niet laten uitpraten