Ik geen vooral (en nooit van mijn leven) een knuffel aan mijn ex-baas. Gatverdamme, het idee alleen al....
Nooit, maar dan ook écht nooit aan de broer van mijn vriend.. dé kwal van de eeuw! Echt dames, die wil je niet leren kennen!
euhm das best een moeilijke! Ok dan:aan mijn buren omdat ze zich overal mee bemoeien en op de raarste tijden aan de deur staan om een schroevedraaier te lenen(23:45!)
Ik geef geen knuffel aan die klote bedrijfsarts! Pfff...die man maakt het me moeilijk en wijkt voor niets of niemand. Bommetje onder z'n auto leggen! Zou me flink opknappen! Liefs Mirre
Ik geef geen knuffel aan de ex-beste vriend van mijn mannetje want mijn mannetje heeft meerdere keren ervoor gezorgd dat hij een dak boven z'n hoofd had en te eten en zelfs een paar keer zijn leven gered (banlieu Parijs hè...) en die l*l heeft de 2000 die hij voor zijn bedrijfje had geleend voor "in geval van nood" gewoon opgezopen en nog steeds niet terugegeven, zelfs niet toen mannetje een auto-ongeluk had gekregen (dus geen auto meer, midden in het platteland, zonder bus of wat) of nu ik zwanger ben, boeit hem gewoon niet, want geld heeft hij nu wel hoor!Beetje lang verhaal maar moest er even uit! Sorry, ben boos...
Aan mijn schoonmoeder en aan schoonbroers vriend. Omdat ze proberen onze relatie te beindigen. XXX Gusam
-ik geef absoluut geen knuffel aan stinkende mensen -ik geef ook geen knuffel aan honden of katten -ook niet aan betweters (zoals bepaalde leden van dit forum) -en aan zoveel mensen eigenlijk niet dat was mijn lijstje
Leuk topic Ik geef ook geen knuffel aan: Alle mensen ter wereld die ruzie en oorlog maken. En... diegene die de 11/9 heeft bedacht, want daar is zoveel kapot mee gemaakt.