Ik geef geen knuffel aan: mijn EX-vriend! Omdat hij de baby in de steek laat, en door leugens zijn ouders nu hun kleinkind straks niet te zien krijgen
Ik geef geen knuffel aan: mijn EX-vriend! Omdat hij de baby in de steek laat, en door leugens zijn ouders nu hun kleinkind straks niet te zien krijgen Sluit ik me bij aan alleen mijn ex zijn ouders weten niet eens dat ze opa en oma zijn geworden
Ik GEEF geen knuffel aan GEERT WILDERS Ik GEEF geen knuffel aan honden want die vind ik echt supervies (mijn mening)! :x Ik GEEF geen knuffel aan RITA VERDONK! Ik GEEF geen knuffel aan BUSH! En ik GEEF geen knuffel aan EX- MINISTER HOOGERVORST, met z'n K* Basisverzekering waar ik 122,- voor betaald!
Ik geef GEEN knuffel aan mijn collega die de boel belazerd, ik geef hem liever een schop... erg he...
Ik geef nu ff geen knuffel aan mijn vriend... hij zit me alleen maar voor de gek te houden vanaaf.. Zal morgen wel weer over zijn.. haha!
Mijn schoonzusje.. wat is dat een tr*t zeg.. sorry klinkt lullig misschien maar ze doet niets anders dan liegen en aandacht trekken dus dan ben je bij mij aan t verkeerde adres. xxx
Aan onze inval krachten die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en geen begrip tonen in de situatie zoals die er ligt!
mijn moeder, omdat ze heel egoistisch is en niet belangstelling toont aan haar kleinzoon op komst en mijn schoonmoeder, omdat zij zowat haar kleinzoon op eist en nu ook geen belangstelling toont in haar kleinzoon, omdat ik er wat van gezegd heb dus toedelodoki!