Mijn zoon viert vanavond zijn verjaardag, ik maak saoto soep maar wat is lekker om daarbij nog meer te serveren? Normaal maak ik verschillende salades met stokbrood bij de soep, maar vind dat zelf niet echt bij saoto soep passen. Iemans tips?
Bara Loempia Satetjes Pitjel (als ik het goed schrijf) Gefeliciteerd PS als je alleen de soep maakt en alles wat erin moet er naast zet, zodat ieder zelf kan vullen, staat het ook leuk en is het misschien al voldoende?
Dat doe ik sowieso altijd, maar lijkt me leuk om nog wat kleine hapjes erbij te doen! Bedankt voor de tips daar kan ik wat mee .
Oeehh lekker! Mijn man maakt het altijd jumjum. Maar bij een goed gevulde saoto soep heb ik geen extra hapjes nodig hoor zit bomvol na zo'n kom soep.
Wij eten er vaak een boterham/beschuit/soepstengels bij. Niet omdat het zo'n geniale combi is... Maar ik maak dichterlief niet gelukkiger dan wanneer ze een meergranen beschuit bij d'r soep krijgt. (En stiekem vind mams het ook lekker!) Maar.. Een goede kom saoto zou toch genoeg moeten vullen Alle dingetjes voor erin gewoon in schaaltjes op tafel en mensen zelf laten scheppen. Desnoods zet je er wat stokbrood met Surinaamse boter bij... Maar in die soep zit echt alles
Surinaamse /Indonesische kippensoep met van alles erin; Ei Aardappel Taugé Citroengras Gebakken uitjes Etc etc. Wij doen eerst de losse ingrediënten in onze kom en scheppen dan de soep erop. Mmmm...
Of rijst ipv aardappel. Gesneden bleekselderij is ook lekker... En dus een heel ei natuurlijk. Complete maaltijd wat mij betreft Soep met broodjes is echt uber-Hollands volgens mij
Ik heb gister een pan gemaakt en het is echt een maaltijd. Als je er echt wat bij wil doen zou ik of 2 hele kleine hapjes doen.
Indd wat kleine hapjes.. Bananenchips, cassave, gwn lekker makkelijk weg te knabbelen Ik heb net pindasoep op! Ook Zooo lekker h hmmmmm
Ik heb kip in de marrinade voor mini saté en heb bij de toko dumplings gekocht, verder heb ik kroepoek en cassave chips. Bij de soep zelf serveer ik: gekookte ei taugé gefruite uitjes rijst noodles lente ui
Zo lekker! Mijn zwager had t pas gemaakt. Hij had er uit uitgebakken kippenhuidjes bij gedaan. Echt super lekker! Wij aten er risolles bij.
Grappig wat jullie er allemaal bij eten haha. Wij eten gewoon soto ajam met rijst, dan tauge erop, de soep, gebakken uitjes, van die zoute frietjes, lente uitjes erop en een eitje ernaast. Hmmm selemat makan!