Zo en nu iets leuks: wat voor handtas heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik zoek wat leuke afleiding n.a.v. mijn topic over de eikel waar ik mee getrouwd ben. Dus we gaan het over handtassen hebben. :)
    Ik lees altijd de Grazia en zie vaak de meest blitse en dure tassen voorbij kopen. Dan zeggen ze: het is een it-bag, koop het! Alsof ik opeens 300,- voor een handtas in m'n achterzak heb zitten. Of ben ik dan de enige? Ik koop mijn handtassen meestal op de markt of in de uitverkoop. Niks geen merk, gewoon simpele dingen. Gaan ook snel stuk, haha.
    Ik heb onlangs een cadeaubon van mijn schoonouders gekregen. En tadaa, mijn handtas gaat kapot. Als het voorbestemd is! Ik zit eraan te denken om voor de verandering ook eens een hippe, dure tas te kopen. Geen Schoenenreus of Bristol, maar eens een Guess of een Diesel. Of een stapje verder, de Gucci's en de Prada's etc.

Wat hebben jullie? :)

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb een guess tas gehad, nou die kan ik je niet aanraden, worden snel lelijk en ging vrij snel slijten. Was ook geen echt leer.

Ik heb nu een vlieger en van dam. Love that bag!

Goed dat je eens heerlijk voor jezelf gaat shoppen!

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Een luiertas haha

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik heb een tas van fred de la bretoniere
    3jaar geleden gekocht en ziet er nog steeds heel mooi uit (dagelijks gebruik)

5. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    @ Delta, dank je wel :)
    @ Paula: hou jij daarin ruimte over voor jouw eigen spullen? Of sjouw je niet met een pakhuis aan make up, cremes, sleutels etc ?

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb hele mooie handtassen, maar het grappige is dat als ik er onder uit kan komen om zo'n ding mee te zeulen ik gewoon alles wat ik nodig heb (portemonnee, sleutels en mobiel) in mijn jaszak prop :D

Wel ben ik van de kleuren: ik heb een donkerpaarse lakleer, een oranje, een groene lakleer, een witte met een blauwe krokodil eroverheen waar de staart een handvat is. Uiteraard ook gewoon een simpele bruine en een zwarte en een aantal feesttasjes.

Maar goed, mijn jaszak blijft mijn favoriete tas :p

7. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik ben Oilily fan... ik heb hetzelfde design van handtas voor mijn luiertas... is wel een duurder merk maar ik heb met vorige luiertas heel lang gedaan (tot hond die stuk heeft gebeten grrr!)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb 2 cowboybags.......... love it!

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik heb een Guess tas, hij is denk nu 3 jaar oud maar ziet er nog goed uit vind ik. Ik ben er nog steeds verliefd op :D.
    Ook heb ik een namaak Hermes tas. Een echte zou ik geweldig vinden maar die zijn helaas zo duur.

10. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik heb er op het moment een van Replay net zo groot als die Oililly die hiervoor gepost is omdat ik van de iets grotere handtassen ben moet er redelijk wat in kwijt kunnen. Heb de mijne al redelijk lang en begint nu wel een beetje aan de bovenkant naast de rits te slijten

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben weg van dkny... Tassen blijven ook lang mooi en zijn van leer!

12. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    LOL ben ik dan de enige met een goedkope Schoenenreus tas? :D

EDIT: dat is eigenlijk helemaal niet grappig *schaam schaam*

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee :D
    Ik heb er een uit mijn eigen winkel. Dat zijn ook lederlook tassen. Echte leren vind ik erg mooi, maar ik hou van afwisselen.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Van alles, heb een ernstige afwijking helaas mbt tassen. :) Ik heb twee hele dure tassen, Prada en Gucci en voor de rest wat 'middenmoters' (Marc Jacobs, Furla, Dooney & Burke etc.) en een paar goedkopere tassen zoals de Cowboysbag. Mijn laatste aankoop is een 'goedkopere' Longchamp tas geweest, ideaal ding want zo praktisch. Zie onder:

15. Onje

Onje Niet meer actief

Een heerlijke tas van de kruidvat!

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb een cowboysbag. Ik gebruik hem dagelijks een blijft mooi. Ik zou er nu nog wel graag een van fred de la btetoniere voor netjes. Maar ik vind hem te duur om even zo te kopen.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Geen idee, moet ik wel zeggen dat ik mijn tassen wel met flinke korting heb gekocht hoor, de duurste is die paarse, die was 150 euro afgeprijst en kostte me maar 25 euro, en mijn orange tas was 115 euro afgeprijst en was dus maar een tientje :) Ik bedoel, er moet nog wel geld overblijven om in mijn tas te stoppen natuurlijk he? hahaha

18. rums

rums Niet meer actief

Ik heb al een paar keer tassen gehad van het merk Invito. Niet te duur maar wel heel leuk. Duurste tas die ik heb is 60,- en is van S. Oliver.
    Heb nu acuut zin om een tas te kopen :$

19. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Schoenenreus tassen zijn zooooo 2013:p,

Maar ik heb ook een paar goedkopen van haaren tassen hoor. Voordeel is dat ik er dan wat meer kan kopen en kan afwisselen:D

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.331
    36.188
    113
    Ik heb een cowboysbag, the little bag natural en daar ben ik erg blij mee, net een bijpassende portemonnee erbij gekocht.
    Nu wil ik nog een tas haha.

Deel Deze Pagina