welke provider goed/slecht ervaringen gevraagd?

Discussion in 'De lounge' started by knorretje21, Sep 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik zit nu bij de KPN met internet + bellen onbeperkt en betaal 45 euro in de maand.
    Nu wil ik alleen weg bij de KPN door gezeur van rare telefoontjes en ben er gewoon niet tevreden mee

maar wat vinden jullie nou goed of wat nou juist niet?

zaten te denken aan of
    xs4all
    upc
    telfort

andere dingen zijn ook welkom! overal reactie over zal ik fijn vinden want ben nu op zoek naar iets wat een keer geen gezeur met zich mee brengt en toch goed is

bedankt alvast :)

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik heb xs4all nadat ik bij @home ben weggegaan. Dit omdat xs4all overal zo goed uit de bus kwam. Eerlijk gezegd ben ik niet zo tevreden.. internet ligt er hier regelmatig uit, verbinding vind ik niet snel.
    dus ik ben heel benieuwd of andere betere ervaringen hebben, liefst met andere aanbieders.

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey, wij hebben Dommel, daarvoor moet je wel een telefoon aansluiting hebben bij een telefoonbedrijf. Internet kost ons 35euro/maand, kan je onbeperkt downloaden en is erg snel.
    Maar ik weet niet of je Dommel ook in NL kan nemen...

Lieve groetjes!

4. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wij hebben Alice, kost € 29,95 per maand (+ kosten voor bellen naar mobiel) en wij zijn er hartstikke tevreden mee!
    Internetten gaat lekker snel (ook voor de online game van manlief) en we zijn elke maand tussen de € 35,- en € 40,- kwijt, en we bellen redelijk vaak naar mobiele nummers.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wij gaan per 16 oktober over op Telfort! hadden Ziggo, #$$ provider!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hadden upc en kpn allebij ellende gehad nu hebben we tele2 daar ben ik echt tevreden ik zou daar ook niet meer weg wellen hoor

7. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Wij zijn net over naar Hetnet, een pakket met internet, bellen en tv, voor € 39,95 per maand. Tot nu toe bevalt het prima.

Internet had ik al wel een paar jaar via Hetnet.

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wij hebben telfort en zijn erg tevreden

9. wij zijn ook aan het kijken zitten bij ziggo home zeg maaar..

maar alice valt bij ons ook in de smaak..

Mama van simon hadden jullie hier voor ook adsl en hoe ging dat met de telefoonlijn

10. Niet meer actief

wij zitten nu ongeveer een jaar bij tele2, waar we echt helemaal tevreden mee zijn!

11. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wij hadden hiervoor geen adsl, gewoon tel van KPN en internet van @home. Bij ons is de overgang goed gegaan, maar heb dus geen ervaring met adsl.

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

hier ook een tevreden klant van alice nog niet 1 keer problemen gehad en ik kom niet verder als 32 euro per maand en ik bel écht gigantisch veel naar alle nummers dus bij alice is dat ook écht gratis en mobiel betaal je zo weinig voor daar hoef je het niet voor te laten

groetjes nathalie

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wij hebben Ziggo en tot nu toe geen problemen, maar we moeten nog overgezet worden van het oude (goed werkende) @home netwerk naar het nieuwe Ziggo netwerk, dat zal over een week of 4 gebeuren, dus dan kan ik pas echt zeggen of het wat is.

14. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wij hebben ook UPC en KPN, echt knudde zeg! Internet ligt er minstens 2x per dag uit, en KPN geeft veel te hoge rekeningen (ook als ik niet bel dan krijgen we een rekening van 90 euro :confused:). Binnenkort schakelen we over naar tele2!

15. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Nou aan mij heb je niet veel ;) Wij hebben kpn internet en telefoon en nergens last van...

16. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik heb Telfort en het is een ramp. Inernet is echt prima, maar de telefoon ligt er zo vaak uit. Echt niet handig. Hiervoor was het Speedlinq, dat was prima maar sinds de overname door Telfort kan ik bijna niet meer bellen en gebeld worden.

17. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Wij hebben dus precies hetzelfde probleem met telfort. Wij hebben ook moeite met bellen en gebeld worden.
    Alice ook niet doen, dat is helemaaaaaaaaaaaal een ramp! Ik hoor het ook van iedereen om me heen. En als je dan hun servicedesk belt word je helemaal niet geholpen/opgevangen/tegenmoedgekomen. Vreselijk bedrijf. Ik heb er echt de kots van.

18. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Wij hebben XS4all en zijn dik tevreden. De service is uitstekend, het internet is snel en met bellen ook geen probleem.

19. ik heb tele2,ben er ook tevreden mee.

20. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    telfort hebben wij, gaat meestal wel goed, maar heb ook wel eens een weekend of paar dagen zonder telefoon gezeten
    erg leuk, zeker toen ik naar het ziekenhuis moest en te horen kreeg dezelfde dag nog te moeten worden ingeleid.
    kanje niet eens bellen

maar verder is het wel goed te doen, zorgen dat je ook een mobiel hebt ;)

Share This Page