Hallo allemaal, ik zit nu bij de KPN met internet + bellen onbeperkt en betaal 45 euro in de maand. Nu wil ik alleen weg bij de KPN door gezeur van rare telefoontjes en ben er gewoon niet tevreden mee maar wat vinden jullie nou goed of wat nou juist niet? zaten te denken aan of xs4all upc telfort andere dingen zijn ook welkom! overal reactie over zal ik fijn vinden want ben nu op zoek naar iets wat een keer geen gezeur met zich mee brengt en toch goed is bedankt alvast
ik heb xs4all nadat ik bij @home ben weggegaan. Dit omdat xs4all overal zo goed uit de bus kwam. Eerlijk gezegd ben ik niet zo tevreden.. internet ligt er hier regelmatig uit, verbinding vind ik niet snel. dus ik ben heel benieuwd of andere betere ervaringen hebben, liefst met andere aanbieders.
Hey, wij hebben Dommel, daarvoor moet je wel een telefoon aansluiting hebben bij een telefoonbedrijf. Internet kost ons 35euro/maand, kan je onbeperkt downloaden en is erg snel. Maar ik weet niet of je Dommel ook in NL kan nemen... Lieve groetjes!
Wij hebben Alice, kost 29,95 per maand (+ kosten voor bellen naar mobiel) en wij zijn er hartstikke tevreden mee! Internetten gaat lekker snel (ook voor de online game van manlief) en we zijn elke maand tussen de 35,- en 40,- kwijt, en we bellen redelijk vaak naar mobiele nummers.
wij hadden upc en kpn allebij ellende gehad nu hebben we tele2 daar ben ik echt tevreden ik zou daar ook niet meer weg wellen hoor
Wij zijn net over naar Hetnet, een pakket met internet, bellen en tv, voor 39,95 per maand. Tot nu toe bevalt het prima. Internet had ik al wel een paar jaar via Hetnet.
wij zijn ook aan het kijken zitten bij ziggo home zeg maaar.. maar alice valt bij ons ook in de smaak.. Mama van simon hadden jullie hier voor ook adsl en hoe ging dat met de telefoonlijn
Wij hadden hiervoor geen adsl, gewoon tel van KPN en internet van @home. Bij ons is de overgang goed gegaan, maar heb dus geen ervaring met adsl.
hoi hoi hier ook een tevreden klant van alice nog niet 1 keer problemen gehad en ik kom niet verder als 32 euro per maand en ik bel écht gigantisch veel naar alle nummers dus bij alice is dat ook écht gratis en mobiel betaal je zo weinig voor daar hoef je het niet voor te laten groetjes nathalie
Wij hebben Ziggo en tot nu toe geen problemen, maar we moeten nog overgezet worden van het oude (goed werkende) @home netwerk naar het nieuwe Ziggo netwerk, dat zal over een week of 4 gebeuren, dus dan kan ik pas echt zeggen of het wat is.
Wij hebben ook UPC en KPN, echt knudde zeg! Internet ligt er minstens 2x per dag uit, en KPN geeft veel te hoge rekeningen (ook als ik niet bel dan krijgen we een rekening van 90 euro ). Binnenkort schakelen we over naar tele2!
Ik heb Telfort en het is een ramp. Inernet is echt prima, maar de telefoon ligt er zo vaak uit. Echt niet handig. Hiervoor was het Speedlinq, dat was prima maar sinds de overname door Telfort kan ik bijna niet meer bellen en gebeld worden.
Wij hebben dus precies hetzelfde probleem met telfort. Wij hebben ook moeite met bellen en gebeld worden. Alice ook niet doen, dat is helemaaaaaaaaaaaal een ramp! Ik hoor het ook van iedereen om me heen. En als je dan hun servicedesk belt word je helemaal niet geholpen/opgevangen/tegenmoedgekomen. Vreselijk bedrijf. Ik heb er echt de kots van.
Wij hebben XS4all en zijn dik tevreden. De service is uitstekend, het internet is snel en met bellen ook geen probleem.
telfort hebben wij, gaat meestal wel goed, maar heb ook wel eens een weekend of paar dagen zonder telefoon gezeten erg leuk, zeker toen ik naar het ziekenhuis moest en te horen kreeg dezelfde dag nog te moeten worden ingeleid. kanje niet eens bellen maar verder is het wel goed te doen, zorgen dat je ook een mobiel hebt