hallo, ben al een tijd aan het struinen op internet of deze ergens in de aanbieding is, maar kan het nergens vinden (ik heb ook marktplaats gekeken maar wil toch graag een nieuwe). heeft iemand m toevallig ergens in de aanbieding gezien? regio groningen, drenthe?
dat hoop ik, ze lijken me ideaal, heb de wrapper ook, maar die wordt een beetje klein, en ik vind ze best wel aan de prijs...
Wij hebben een bunker denim gewonnen toen hier een link stond van Lodger. Zijn idd heerlijk warm Heb je al bij de babyzaken en babydump website's gekeken na aanbiedingen???
ik weet niet welke kleur je zoekt maar op marktplaats staan er een aantal die bijna nieuw zijn. Ik heb ook een bijna nieuwe gekocht en die ziet eruit als nieuw. Hij was nauwelijks gebruikt. Later heb ik er nog 1 gekocht via marktplaats die gewoon nog nieuw was. Gewoon iedere dag even een blikje werpen op marktplaats. ik zag wel deze maar weet niet of je een speciale kleur zoekt. Marktplaats.nl > Lodger Bunker Blauw (Ultramarijn, Ultramarine) - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten of Marktplaats.nl > **Lodger bunker 4-seizoenen voetenzak, bruin, als nieuw** - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's er staan nog meer op. Succes !!
bedankt voor de reacties! wat goed om er één te winnen! ik had daar ook aan mee gedaan met dat linkje maar helaas pindakaas haha. ben van de week bij twee wezen kijken, stond op de foto heel mooi erop, maar in het echt heel grauw en het leek net of het gekrompen was.. ik durf niet de gok te nemen dat ie wordt opgestuurd... maar ik kijk sowieso even elke dag op marktplaats voor de zekerheid.. die denim is die wel zacht ziet er niet zo zacht uit als die anderen...