Bekleding bugaboo wassen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door stoetel, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal

Heeft iemand hier de bekleding (canvas) van de bugaboo wel eens gewassen? Ik heb altijd met een natte doek de vlekken eruit gewreven, maar nu de 2e op komst is wil ik de reiswieg echt wassen. Alleen ben ik bang dat het na het wassen misschien niet meer past.

Liefs Stoetel!

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ja hoor ik , gewoon op 30 graden , extra vlekkenprogramma , en spoelbeurtje , op een laag toerental centrifugeren (800) en hij,s weer als nieuw ..... Niet in de droger natuurlijk .
    Liefs Edith

3. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Ik heb mijn hele bekleding al regelmatig in de wasmachine gedaan. Nooit problemen mee gehad.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Als je de bekleding nog vochtig weer 'monteert' op je kinderwagen, dan droogt het mooi 'in vorm' op (en het gaat er dan ook makkelijker om), dus dan past het prima; geen gelubber, maar ook niet te strak oid.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

ja hoor regelmatig al gedaan op 30 graden en 800 toeren...

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Jep, idd op 30 graden en laag toerental, gaat prima. Even uitkijken met laten drogen in de zon, de roze bijvoorbeeld kan dan wel verkleuren.

7. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Dank jullie wel! Ik ben blij dat het gewoon kan. Het is toch wel zo fris om en keer de boel te wassen.

Liefs Stoetel

8. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik heb het ook al regelmatig op 30graden gewassen, wil prima. Wel idd nat om de wagen heen doen, dat gaat het makkelijkst en is het mooist!
    Het komt er trouwens vrij droog uit viel mij op! Ik kan de wagen altijd dezelfde dag weer gebruiken!

Deel Deze Pagina