Zoenen voor gratis entree Op Valentijnsdag willen we een Nederlands record zoenen vestigen voor de ingang van het Dolfinarium en daar hebben we jouw hulp bij nodig. Deelname aan de recordpoging kost je slechts één zoen maar levert je vrij entree op voor het Dolfinarium op zaterdag 14 februari 2009. Het is de bedoeling dat we om 10.00 uur gaan starten met de recordpoging. Iedereen is welkom maar er zijn een paar voorwaarden: Je kunt je aanmelden tussen 08.00 uur en 10.00 uur bij de entree van het park. Verder moet iedereen gekleed komen in de kleur van de liefde: Rood! Voor het meest origineel verklede duo hebben we een spetterende prijs. De winnaars worden dezelfde dag bekend gemaakt door een deskundige jury. http://www.dolfinarium.nl/index.php?do= ... 52&tt=page
Het programma is helaas niet geschikt voor mensen met een handicap. Ook tijdens zwangerschap is deelname niet mogelijk.) Dit vind ik wel heel erg
nou ja dat slaat ook nergens op ik vind als je dan zo'n actie doet doe het dan voor iedereen met handicap en zwangerschap erbij
Ook zwangere vrouwen en mensen met een handicap mogen gewoon meedoen, alleen niet met de dresscode.. Want de prijs die je bij de dresscode kan winnen heet "Dichter bij Dolfijnen" en dat is zwemmen met dolfijnen en dat is niet geschikt voor zwangere vrouwen en mensen met een handicap. Diegene die het origineelst verkleed is in de kleur rood, wint de prijs "Dichter bij Dolfijnen" voor 2 personen. http://www.dolfinarium.nl/?do=content&page=92
dus (heb nog niet goed gelezen) Als ik daarnaartoe ga met mijn man en dochter en doe eraan mee, dan mogen we gratis naar binnen?
hahahah dat is leuk! ik woon er op 5 min vandaan. Ik ga wel even kijken of ik er aan mee kan gaan doen! Zijn er nog meer mensen van deze site van plan om mee te doen?
Ik had een mail gestuurd naar het dolfinarium... over als je zwanger bent en gehandicpt bent dat je niet mee mag doe... Dit hun antwoord : Natuurlijk mag u wel meedoen aan de actie Zoenen. Alleen de winnaars van de actie krijgen de prijs Dichter bij dolfijnen. Dit is een programma waarbij de voorwaarde is dat iemand niet gehandicapt of zwanger mag zijn. Die persoon moet namelijk zelfstandig in een duikpak het water in kunnen.
Maar het dolfinarium betaald dus je entreebewijs? En wie moet je eigenlijk zoenen dan voor een gratis entreebewijs? Leuke actie Maar ik ben dus zwanger dan hoef ik dus niet in het rood te komen omdat ik die prijs niet kan winnen maar mag dan wel gratis naar binnen? of moet ik wel in het rood gekleed om binnen te komen? Kan wel kijken of mijn man en ik kunnen langskomen Moet dan alleen wel rode kleren hebben. Heb geen rode zwangerschapsbroek en om dat nou aan te moeten schaffen apart hiervoor. Of mag je ook alleen een rood shirt aan?
haha nou ik mag hopen je man/vriend(in) die je moet zoenen.. opzich leuke actie maar ik heb een hekel aan drukte!
Lijkt me echt superleuk, maar ik ben zwanger en ik wil graag met mij zusje van 4,5 jaar oud gaan. Kan dat dan?
Als je zwanger bent mag je ook mee doen, alleen mag je neit mee doen met de hoofdprijs. Er staat op de site, je mag iedereen meenemen, maar je hoefd niet te zoenen. een knuffel is ook goed. kijk nog meer op de site. op pagina 1
Grappige actie maar ik zou er niet aan moeten denken om in een horde mensen met mijn kleine meisje te moeten staan :-S, zal weg mega druk zijn (Hollanders he ) dus nee met een wandelwagen zie ik dat toch echt niet zetten. Maar een leuke actie is het wel! Veel plezier voor hen die gaan!