Ja idd Gekte bij MediaMarkt om Uggs | Uit winkelen | Telegraaf.nl Maar ze zijn denk ik heus wel echt, alleen houd UGG gewoon niet van de korting die gegeven is waardoor zij ook minder 'vangen'.
Ik was gisteren ook in de media markt, voor het wasmiddel, waarschijnlijk waren de uggs al uitverkocht want het was lekker rustig. Ik snap ook niet dat iemand daar vrijwillig in die drukte gaat staan, en al helemaal niet met kinderwagen! Misschien had ze gehoopt dat mensen aan de kant gingen omdat ze met kinderwagen liep?
D Gisteren was het nog bah balen niet gered en vandaag denk je yes dat hebben we even mooi gemist . Maar echt onvoorstelbaar dit haha, weet ik dus ook weer dat je nooit bij acties naar de mediamarkt moet gaan
Ik vind het belachelijk om je kind mee te nemen naar zoiets. Maar vind het ook altijd raar als mensen met kinderwagens op zaterdag (top drukte) uitgebreid gaan shoppen. En dan geïrriteerd kijken als ze er even niet langs kunnen. Ik vind uggs trouwens wel fijne schoenen en zou niet zonder kunnen in de winkel. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om naar zoiets toe te gaan. Dan betaal ik liever de volle mep.
Wat een tokkies... Wat zegt dat over de seksloze sl*tt*sloffen ( geenstijl: GeenStijl : SHOCKVideo! De Grote MediaMarkt UGGS-oorlog)
Omg.... Dat gillende scheldende hysterische mokkel met die kinderwagen WTF?! Primark op zondag in Hoofddorp is hierbij vergeleken een boetiekje
Om ze zo te noemen, gaat ook wat ver. Er zijn nu eenmaal vrouwen die ze graag dragen. Zelf niet mijn smaak en zal ze nooit dragen, en ik geef ook eerlijk mijn mening dat ik ze niks vind, maar respecteer degenen die ze dragen wel.
Ook best wel een rare redenering, dat mensen met een kinderwagen maar moeten thuis blijven op zaterdag? Als ik op zaterdag met mijn man de stad in wil( die de hele week werkt) kan dat niet als wij een kinderwagen bij ons hebben Gelukkig doe ik gewoon op zaterdag waar ik zin in heb!
Ik vind het wel een koopje voor 99 euro. Had graag gewild maar was niet van plan DAAR tussen te staan! En me vriend vind ze maar simpel voor dat geld dus komt wel goed uit dat ik niet ben geweest
Nja ik maakte wel onderscheid. Ik vind dat als jij op zaterdag wilt winkelen dat natuurlijk geen probleem is, ieder z'n ding. Maar verwacht dan niet dat je overal a la minute doorheen kunt. Ik stond laatst in de zara op zaterdag, stond een vrouw met kinderwagen achter mij die tot drie keer toe kneiterhard met die wagen tegen m'n enkels aan reed omdat ze er langs wilde En tegen dat soort mensen kan ik niet. Als je geen drukte wilt tijdens het winkelen moet je niet met je kinderwagen op zaterdag komen. Ik woon wel in Amsterdam. Misschien dat het in kleinere steden minder druk is op zaterdag.
Wat een kanslozen! En dan nog kwaad worden ook, dat er geen sloffen meer zijn. Er zijn erger dingen in de wereld. Voor die nepperts uit China villen ze trouwens beestjes levend om hun vacht. Uggs (ugglys) zijn ook niet erg diervriendelijk, uiteraard spreken ze dat zelf tegen.