aanbieding zwitzal in plastic bak gezocht

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door MamMo, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik werk bij makro, en bij ons hebben ze die dozen ook zeeeer regelmatig in de aanbieding.

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik heb ze gisteren ook zien staan bij de etos!!

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zo ik heb voor €108 aan doekjes in geslagen haha

4. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Volgens mij zijn ze nu weer in de aanbieding bij de Etos!
    voor 27 euro als ik me niet vergis!

succes :)

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraag me af hoeveel meldingen er nog gaan komen..

enne, 4 bakken halen? hoeveel doekjes gebruik jij dan per dag?!?! ik heb nog steeds de bak van toen ik zwanger was. is nu half leeg? moet zeggen dat ik tussendoor wel wat losse pakken heb gebruikt (gekregen).

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    OMG dat is echt weinig wat jij verbruikt!

Hm denk zo'n 10a15 doekjes per poepbroek soms heeft ze 5 poepbroek per dag omdat ze hele harde poep heeft en dat krijg je ook moeilijk van haar kontje af.

Maar zo als vandaag heeft ze nog niet gepoept omdat ze gisteren avond een beste spuitpoepbroek had en dat was de 3de keer.
    Het zat overal! Dan verbruik ik er wel zo'n 20a25 doekjes, helemaal als ze niet stil wil liggen.

Weer genoeg over poep gepraat voor vandaag;)

7. Amy77

Amy77 Actief lid

24 jun 2011
    115
    0
    0
    Utrecht
    Ik wil ook graag zo een bak billendoekjes halen…… maar ik zag dat ze dus twee verschillende hebben: gewone en sensitive voor gevoelige huid. Mijn vraag is dan welke moet ik aanschaffen? Ik neig zelf naar die voor gevoelige huid. Maar aan de ander kant: hoe groot is de kans dat mijn kindje gewone billendoekjes niet verdraagt? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Welke doekjes gebruiken jullie?
    Alvast bedankt voor de antwoorden.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.113
    113

:$ in 1 jaar tijd?? Ik gebruik een pak per week denk ik, alleen voor dochter. Dus zit toch wel op zo'n 70 pakjes denk ik wat ik tot nu toe heb verbruikt. Zoon 3,5 jaar lang een pak per week, tel uit je winst.;)

Maar serieus, jij verbruikt echt weinig, hihi.

@ Amy, ik heb altijd gewone gebruikt (van pampers overigens, omdat ik zelf allergisch ben voor een stofje in de zwitsal producten).

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holy moly, pak per week hahahaha. Ik gebruik alleen bij poep een doekje, en dan heb ik aan 2 a 3 echt wel genoeg. Hij heeft gemiddeld een zo'n luier per dag. Goedkoop kind hahahaha.

Tip voor spuitluiers: kant-en-klare vochtige washandjes. Zit je hand tenminste 'verstopt' in het washandje, minder kans op poep-contact :p

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoe doe je dat dan als hij heeft geplast?

Amy, ik gebruik gewoon vanaf het begin de gewone doekjes, je kan altijd nog overstappen naar sensitive..

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

die sensitive zijn die natter ofzo? er is geen sensitive toch van zwitsal of vergis ik me? alleen voor droge en normale huid heb ik tot nu toe gezien

12. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Jawel hoor ze hebben gewone en sensitive. Zijn ook altijd allebei in de aanbieding.

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hoeveel doekjes zitten er eigenlijk in 1 pak? :)

14. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    in de normale zitten 72 dacht ik en in de sensitive 63 :)

15. Amy77

Amy77 Actief lid

24 jun 2011
    115
    0
    0
    Utrecht
    Daar heb je gelijk in maar als ik nu die grote bak van 17 pakjes koop en mijn kindje niet tegen kan dan zit ik straks met een groot voorraad waar ik niets mee kan ;)....

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.113
    113
    persoonlijk denk ik dat het een marketingtruc is. Er zitten 8 of 9 doekjes per pak minder in sensitive. Er zal vast wel iets meer inzitten, maar de gewone zijn echt genoeg voor de standaard babybilletjes.
    Het zou hooguit kunnen dat je van merk moet wisselen.

Maar: ik zou gewoon 1 of 2 pakjes halen (of misschien heb je die al gekregen in 1 van de babydozen) en die gewoon uitproberen. Er zijn zo vaak aanbiedingen van doekjes, dus dan kan je dan altijd nog kijken.

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ok dankjewel!

Ik zag gisterenavond in de nieuwe Kruidvat folder (25 okt t.e.m. 6 nov) dat ze een 12-pak in de aanbieding hebben voor 18,99 euro en je kan ook weer kiezen tussen Regular of Sensitive.
    Kruidvat Voordeelkrant 25 oktober t/m 6 november 2011 - Powered By Publitas
    Ik zit te twijfelen of ik die ga halen, want ik hoef die curver bak in principe niet echt.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kruidvat heeft die actie altijd met zwitsaldoekjes... heb nog nooit meer betaald dan dat

19. 1988

1988 Niet meer actief

etos heeft ze deze week weer in de aanbieding in de bak voor 27 euro dacht ik! kreeg gisteren folders binnen!

20. Amy77

Amy77 Actief lid

24 jun 2011
    115
    0
    0
    Utrecht
    Idd, ik zal voorlopig niets kopen totdat ik zeker weet dat mijn kind ze kan hebben. Dank je wel.

Deel Deze Pagina