Hoi allen, Ik weet nog van vorig jaar dat net voor of net na Oud & Nieuw de 'oude' collectie autostoelen in de verkoop gingen met kortingen. Weet iemand wanneer dat ong. zal zijn?
Kreeg de e-mail idd ook, dus was gelijk gaan kijken. Maar prijzen zijn gewoon 'normaal'. Is helemaal geen korting, als je dat vergelijkt met de andere winkels.
Wij hebben die van ons online weg van babyvalue, volgens mij scheelt dat behoorlijk. We hebben 2010 bekelding maar het stoeltje is gewoon van 2011
Bij Babypark in de outlet hebben ze ook altijd hele goede aanbiedingen, vaak meer dan 100 euro korting alleen omdat het de kleuren van het vorige jaar zijn. Maar dan moet je wel naar een winkel met outlet.
Van Asten BabySuperstore dit is een vestiging in Tilburg. Welkom bij de BabySuperstores. De Superstores met alles voor je baby, autostoelen, boxen, buggy's, kinderwagen, wandelwagen, kinderstoelen, babykamer, tienerkamer, bugaboo, stokke, mutsy, mutsaerts, maxi-cosi, chicco, koelstra, tummy tub, xadventure,
volgens mij zijn ze bij de prenatal al in de aanbieding. Ik zag grote posters in de winkel hangen bij de autostoeltjes maar heb er verder niet opgelet omdat ik ze niet nodig heb