heeft iemand nog een duracell code van de lihl bonnen voor me die ik in kan leveren bij de wehkamp (mijn code doet het niet ik weet zeker dat ik hem niet eerder ingevuld heb maar hij herkent hem niet) mijn vriend heeft net een nieuwe smartphone en al 3x met een lege batterij gestaan omdat hij hem vergeet op te laden (vind ik niet zo praktisch ...) je zou me er dus heel blij mee maken ik kan andere codes ruilen behalve die van de pampers en die van de enkel pakken always (die heb ik zelf al gebruikt bij wehkamp maar nog niet bij truus) de rest is nog aanwezig
Op de site van wehkamp kun je bij zoeken lekker in het leven invullen. En daar staat duracell batterij niet bij. Denk dat je code daarom niet werkt.
het gaat om de mobiele oplader voor 3 uur en daar heb ik toch echt een bon van, maar die werkt dus niet gek genoeg
ik hadhem net in mijn mandje zitten toen hij mijn code niet pakte en volgens de bon kun je hem krijgen bij truus en bij wehkamp en nergens anders (en bij truus is hij uitverkocht)
zie het op de bon staan ja maar zie hem niet in het kopje van de lekker in het leven aanbiedingen van wehkamp staan
In het overzicht van wehkamp (zoek op lekker in het leven) staat deze bon er niet bij. (Ook de staafmixer staat er niet bij). Ze hebben m wel in het assortiment, maar volgens mij kun je de korting er niet op inwisselen.