Ha dames, Ik draag veel jurken en ook graag donkerblauw, die combineer ik altijd met een donkerblauwe panty of legging en grijze of cognackleurige laarsjes. Nu zei een vriendin pas dat zij altijd gewoon zwart er onder aantrekt, want als je blauw doet, is het qua kleur vaak net niet dezelfde tint. Nu ik er over nadenk. Het zou eigenlijk ook makkelijker zijn het met zwart te combineren. Hoe doen jullie dat?
Ik doe inderdaad zwart. Bij een wat sportievere jurk wel een legging, bij een net jurkje een panty. Wel met zwarte schoenen of laarzen.
Ik doe er altijd zwart onder. Draag wel eens een legging maar ziet niemand want dan heb ik er laarzen over aan
Oke, dank voor de reacties! Kan dus zo te lezen prima. Met legging bedoel ik inderdaad ook zo een tot enkels en dat ziet er dan uit als een dikke panty ja.
Met bruine laarsjes en grijze laarsjes kies ik vaak ook grijze of bruine panty, of een beetje een dunne zwarte panty. Bij zwarte schoenen doe ik een dikkere zwarte panty.
Ik vind persoonlijk zwart niet zo mooi onder donkerblauw, ik doe dan eerder bruin met bruine laarzen, ik vind bruin dan wel weer mooi bij blauw.
Ligt aan de kleur donkerblauw voor mij. Kobalt blauw vind ik wel mooier gecombineerd met een donkerblauwe panty. Maar zwart kan ook.
Geen van beide. Ik vind lichtgrijs en okergeel heel mooi onder donkerblauw, en dan met cognackleurige laarsjes eronder.
Ik voel me met een andere kleur dan zwart of navy echt zo'n klein meisje eigenlijk. Met een bonte maillot/panty/legging. Dat gaat m echt niet worden.