Ik heb hij Lobbes.nl leuke speelgoedacties gezien. O.a. Een Carrera Go racebaan 5.3m van 70,- voor 40,- Lidl heeft een Aquabeads set voor 30,- Weet iemand of dit een goede actie is? Ik heb er nog niet eerder op gezocht.
Jaaa, echt hè.!! Ik baal zo dat ik vorig jaar niet naar Ziggo ben overgestapt, dan had ik nu terug kunnen gaan.. Jammer dat Ziggo niets doet dit jaar
Heb je daar een code voor nodig? Ik heb gewoon via de outlet op mepal gekocht. Ik vond ze veel goedkoper zonder naam en deze week hebben ze gratis verzenden. Met een kortingscode via Google heb ik 12euro betaald voor 3 grote bekers.
je kan ze ook zonder naam bestellen dus. En geloof dat je in de winkelwagen op het eind volgens mij wordt het automatisch gedaan. Kijk even..anders doe ik wel de kortingscode doorsturen.
Mocht iemand een aanbieding tegenkomen voor een Samsung tab A 10.1 2019 32GB... Dan hoor ik het heel graag.!
Ik vind die van Kruidvat niet meer zo prettig. Tot maat 4 waren ze prima, maar nu vind ik ze gewoon niet meer fijn. De Etos luiers vind ik prima! Pampers zijn wel favoriet, maar die van Etos zijn ook erg goed.
Bedankt voor de tip, alleen vind ik de korting niet hoog genoeg vergeleken andere prijzen zoals Amazon etc. Ook zit er niet veel tussen voor mijn zoontje. Ik hoop nog op een goede actie op Black Friday zelf.
Dankzij jullie tips nog even snel naar de Etos geweest om luiers in te slaan haha. Heeft iemand de kortingscode van simplycolors? Ik zou daar wel nieuwe schoolbekers willen bestellen. Alvast bedankt
Bij simply colors is de black friday mepal 1+1 gratis actie volgens mij alleen vandaag. Zojuist 2 gepersonaliseerde broodtrommels besteld. Dacht ik probeer ook de kortingscode HOERABABY en tot mijn grote verbazing ging er nog 15% van de originele prijs af. Dus nu 2 mepal broodtrommels met leuke opdruk en naam incl verzenden voor €14,48.