Wat raar, bij mij ging die er nie taf. Had 2 mepal schoolbekers en 2 mepal fruitbakjes besteld. Was totaal incl verzenden €30,98
ik ben via een banner van de aanbieding bij de mepal broodtrommels gekomen. Misschien maakt dat verschil?
Ja het is gelukt bleek dat ik op .be zat ipv .nl ...erg stom weet niet hoe dit kwam. Maar ben zeker geslaagd! 4 bekers en 4 fruitbakjes (geen naam) voor €25,98 incl verzendkosten.
Hier gehad toen hij net uit was en nog 99,00 euro was. Nee, hij is echt geen 100 euro waard. Het is een pop, beetje creep, voelt ook creep.... Wel grappig. Voor 29 euro een leuk cadeau... Die van mijn dochter 'rafelde' de huid helemaal af (binnen 2 weken), en daar vond ik 100 euro te duur voor dus heb mijn geld gelukkig terug gekregen toen.
Ik ben even gaan kijken om ze zonder naam te bestellen. De eindstand is dat ik een set voor onze jongens heb gekocht met naam, toen kwam ik er nog achter dat ze ook nog een treintjes afbeelding hadden waar mijn oudste verzot op is. Dus nu zijn er 4 lunchboxen en 4 bekers onderweg, met naam whoepsie Maar het lukte dus zonder code
Ja gek hè, die 1+1 vul ik niet in want die gaat automatisch, maar als ik die andere doe vervalt de 1+1.
Die van hoerababy? Ik had die code helaas nog niet gezien. Ik heb wel via google een 10%kortingscode gevonden. Toen ik die wilde gebruiken kreeg ik een melding dat het niet samenging met andere acties.
Ik had het eerste bericht blijkbaar te vluchtig gelezen. Ik heb de code even geprobeerd en hij geeft bij mij indd hetzelfde aan.
Dan zijn ze er na mij achtergekomen dat de korting dan wel heel hoog is. Jammer dat het bij jullie niet meer lukt.
50% korting is ook al een hele mooie aanbieding. Voor deze prijs vind ik het prima om niet meer telkens met de stift in de weer te gaan. Het ziet er ook nog eens hartstikke leuk uit. Terwijl ik het voor de normale prijs nooit gekocht zou hebben.
Ik heb geen idee eigenlijk. Onze dochter van 5 wil de pop graag en noemt het zelf een robotpop. Ik twijfel zelf ook nog of ik de pop aan zal schaffen. De prijs is nu wel aantrekkelijk.
Mijn dochter vraagt er zelf nog niet om en persoonlijk vind ik mooie babypoppen van Adora, Corolle etc. eigenlijk toch veel mooier Maar het is wel een hele goede aanbieding nu is..