Er is nu een nieuwe aanbieding! 1 T-shirt voor 7,50 en 2 voor 12,50!! Ik ga gelijk 2 t shirts bestellen *Edit* ze hebben helaas veel grote maten... Dus heb maar 1 shirt wat ik wil in de goede maat... Jammer
2 voor 12,50 werkt niet online, wellicht alleen bij 2 identieke shirts (maat, model en kleur). Heb meteen wat besteld, wilde de strandset ook nog en nu voor het WK leuk oranje shirt !
Ben wel blij met de grotere maten Maar bestellen jullie altijd 1 maat groter? Er staat me iets bij dat ze klein uitvallen. Kwebbel
RiTi dat zou best kunnen dat je dan 2 identieke shirts moet bestellen... Jammer. Misschien dat ik dan vrijdag of zaterdag even langs de winkel ga ervoor. Even navragen hoe het zit. Ik heb ook nog een bon van 5euro dus kan ik die ook gelijk inleveren Kwebbeltje, ja ik bestel wel een maat groter ik vind Lief meestal wel klein vallen maar vaak ook 'gewoon' dus het is eigenlijk altijd een gok haha. Heb nu bijv een setje met een jurkje maat 80 maar de legging is 74 omdat dit qua verhoudingen het beste past!
Werkt wel hoor. Ik heb net 3 shirts besteld (verschillende maten en opdrukken) en ik kreeg zelfs korting voor de derde
Ik wil nu gaan bestellen maar twijfel enorm over de maat, mn dochtertje heeft nu met shirtjes altijd 80/86 zal ik dan toch 92 nemen?
Thx voor je antwoord, neem idd een maar maat 92 dan. Maar nu wilde ik er 2 strandsetjes bij en krijg ik die korting niet? Weet iemand of de code veranderd is?? Het was toch st10?
Ja dat was idd de code. Heb je wel 2 verschillende kleuren besteld? Volgens mij lukt het niet bij 2 dezelfde.
Heb het even geprobeerd ,maar bij mij wel. Heb 1 roze en blauwe gedaan en dan st10. Pas als je bij betalen aankomt zie je dat de korting er af is gegaan
Idd heb het ook gezien, balen want ik wil 2 roze ook een voor een vriendin. En heb het topic even terug gelezen maar het is die andere meiden toen wel gelukt? Zullen ze het veranderd hebben dan?