Hoi, Wie weet of er binnenkort nog klanten dagen of acties aan komen bij lief. Ik heb een leuke luiertas op het oog maar is iets te duur.
vanaf volgende week in de webshop een poppentheater ding bij 50 euro (nu al in de winkels). en op shopvip.com 50% korting op diverse tassen. je moet uitgenodigd zijn voor deze website, maar stuur me een pb met je email adres, en ik nodig je uit.
opnieuw een lief sale op shopvip.com! van 23 nov t/m 28 nov. dit keer wel kleertjes, gok ik zo. je moet lid zijn van deze website, PM me je mail adres, en ik nodig je uit om lid te worden!
Ik ben net op de site geweest, maar ik zie nog niks staan. Of ben ik verkeerd aan het kijken. Ik wil ook shoppen Ik ben wel lid van de site.
@Chantal De sale staat nu wel op de site Beetje jammer dat er alleen pyjama´s, jasjes, ondergoed en beddegoed wordt verkocht... Ik heb babykleertjes nodig haha! Maar duurt nog ff dus wie weet in de volgende sale
Ik heb wel een leuk lakentje, de romper in 3 maten en een leuk vogel tasje voor mijn nichtje gescoord Zooo leuk.
ik wilde graag een pyama. maar beetje jammer dat het dan met dure pakketpost verzonden moet worden terwijl het door de brievenbus past. dan betaal je alsnog een duurdere prijs. heb het maar niet gedaan. waarschijnlijk wel als ik meerdere dingen had gezien maar niets van de aanbiedingen nodig helaas