Hallo dames, volgens mij wordt ik echt gek??? van de week (volgens mij gister of eergister) was er volgens mij een topic van iemand die vroeg of wij via haar link wilde opgeven bij een of andere site, om kortingspunten van een of andere winkel te sparen ofzo?? dan moest je volgens mij vragen beantwoorden (klink lekker vaag allemaal wat ik opschrijf ) er waren meerde mensen die dat ook deden, dus ik dacht dat ik geantwoord had; wie mij het eerst de link via een pb stuurd via die link meld ik me aan... maar ik kan nu heel dat topic nergens vinden?? heb ook geen mailtje gehad?? en bij mijn geplaatste berichten staat ook niet dat ik geantwoord heb?? Ben ik nou echt gek? heb ik dit nou echt gedroomd?
Zal wel verwijderd zijn ja, ik kan me t topic herinneren. Zo was er van de week ook een topic over workshops in t noorden van t land, iemand schreef dat ze een workshop restaurant had. Ik vroeg wat dat was en toen ik later wou kijken of ze al geantwoord had, was t topic foetsie. Zal wel reclame in gestaan hebben ofzo.
haha heb er dus geen reclame van gemaakt. alleen vertelt wat het in hielt heb geen adres of wat dan ook. Maar het mag dus blijkbaar niet. en dat anderen topic van die korting sparen..dat mocht ook niet.
mmm, dit topic zal dan misschien ook wel verwijderd worden... maar iemand die nog zo een link voor mij heeft, ik houd me aanbevolen... ben erg nieuwsgierig geworden