Ja gisteren was ik er toevallig. En ik heb rompertjes voor 0,75 gekocht en slabbertjes voor 0,50. Het was meenemen dus, lekker goedkoop en leuk
Vanaf deze week? of tot en met morgen? Of gaat het gewoon door volgende week? hihi nieuwschierig anders ga ik volgende week eens kijken
ahh kijk dank je wel. Wij krijgen die folder nooit , dus kon er ook niet naar kijken helaas. Maar nu kan ik ook eens even gaan snuffelen daar! Dank je wel!
Vanavond ff geweest.. 3 rompertjes, 3 truitjes en spijkerbroekje voor 14 euro Dan is winkelen leuk hihi.
Ik heb daar van de week een heeeeeel leuk vestje gekocht Lichtblauw met een rits met oranje labeltje, en dan staat er een hondje op, en de oren van dat hondje zijn flapjes van spijkerstof. Moeilijk uit te leggen maar echt heel leuk
ik ga morgen ook eens ff kijken of ze nog wat leuks hebben. vorige week ook een leuk truitje gekocht daar. het is allemaal zo leuk maar met korting nog leuker
sorry ik had het bericht nog niet helemaal af, deze link met folders incl. van de zeeman moest er ook nog bij http://www.e-folders.nl/nl-Home.php
Hahaha, nou bedankt dat je nu nét dat ene leuke pakje hebt laten liggen voor me! maareh... deze was natuurlijk net niet afgeprijsd.
Is best veel koting nog! ik heb schoentjes voor een euro gekocht! En Ewout staat deze week in de folder! met een Snoopy pyama