Dit zijn de aanbiedingen vanaf aanstaande dinsdag 27 maart Kruidvat Pyamabroekjes 6,49 Kruidvat Babylotiondoekjes 6x80 st 6,99 Rompers 2 st 3,29 Babypyjama 3,49 Leren babysloffen 9,99 Slabbetjes 2 st 1,99 Slaapzak 7,99 Aankleedkussenhoes 4,99 Alles van Natusan baby 1+1 gratis Ook leuk: Gips afgietsel 3,99 heel leuk om een afdrukje te maken van het voetje/handje van je baby. Dit zijn alleen de babyaanbiedingen er zijn er nog veel meer maar als ik heel t boekje erop moet zetten ben ik nog wel eventjes bezig. Kijk anders eventjes op www.kruidvat.nl Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Liefs Noesje
Dan staat het krantje voor aankomende week er nog niet op maar het is vanaf aanstaande dinsdag in ieder geval te krijgen
heb even gekeken, jammer dat het meisjes of jongens spullentjes zijn.... dus ik moet nog even geduld hebben. groetjes susanne
Meiden, wij hebben alles geleverd gekregen en die gipsafgietsels heb ik alvast meegenomen Het is indd jammer dat de kleertjes echt roze en blauw zijn maar ja.
Ik was vanmorgen al even gaan kijken, maar indd enkel keuze uit roze en blauw, helaas geen ecru/beige. Die gok van jongen/meisje durf ik nog niet te nemen haha! Racebabe
Dames, elke zondagmiddag kan je de folder die de week erop ingaat online bekijken! <het is dat ik bij kruidvat werk anders hadik t ook niet geweten>