Matrasjes bij de Leenbakker in de aanbieding. In de folder zit een 15 % kortings bon voor extra korting
Dames, een tip van mijn kant... Heb daar ook en matras gekocht, is nog geen 6 maand oud en ik vind het een vreselijke matras... Ik heb daar een binnenverings matras gekocht en nu heb ik telkens het probleem dat er altijd een kuiltje is gevormd waar mijn zoontje met zijn hoofd en lichaam heeft gelegen.... En hij is te vroeg geboren met zijn 2 kilo dus te zwaar kan hij ook niet zijn... Ik heb de bon niet meer anders was ik echt terug gegaan.... Wij halen nu een andere matras omdat ik niet wil dat mijn zoon een plat hoofdje krijgt door het kuiltje..... Gr Angela
het zijn volgens mij ook geen matrasjes voor een ledikantje dan kloppen de maten toch niet 70 bij 200
Wij hebben een matrasje van LeenBakker in het logeerbed gekocht bij Opa en Oma, maar ik moet eerlijk zeggen daar is t dan ook echt net goed genoeg voor, om te logeren.. Wij hebben zelf een duur matras gekocht bij een babyzaak en het verschil is echt aanzienlijk.. Natuurlijk kan ik niet bij iedereen in de portemonnee kijken maar ik zou aanraden hier zeker niet op te bezuinigen.