Zwanger worden!! Pas net bezig (2e ronde)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vivian, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hallo!

Wie wil er met me mee kletsen? Zit nu in de 2e ronde en verwacht halverwege deze week NOD. Mijn gedachten zijn alleen maar bezig met zwanger worden :-S Zou gezellig zijn om symptomen en niet-symptomen op te gooien en elkaar te steunen.
    Vorige week dacht ik echt van alles te voelen (spierpijn in onderbuik, kleine krampjes in onderbuik, obstipatie, zachte borsten) en vanaf zondag en vandaag weer helemaal niks!
    Zou het nog met ontpillen te maken kunnen hebben? De eerste ronde was een nette cyclus van 30 dagen en naar mijn idee zonder symptomen..... dus......
    Wie kletst er mee?!!!

Liefs,
    Vivian

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Oh ja..... kon het niet laten..... heb zelfs zaterdagmiddag en net na het werk een test gedaan..... uiteraard negatief.....
    Nog meer mensen met ontiegelijke testdrang?!!!

3. gebakje2011

gebakje2011 Actief lid

14 nov 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet zeker van mezelf dat ik volgende week ga beginnen met testen... ben altijd een week te vroeg....

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ohhhh erg hè!
    Ik net eerste ronde gehad en ook van die klachten.
    Veel te vroeg getest ook, maar kon t niet laten!
    Over 10 dagen m'n eisprong van ronde twee!
    Nu al lastig om zolang te wachten voor we weer kunnen testen!

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ gebakje2011: hoeveelste ronde zit je nu in? De eerste ronde had ik die testdrang totaal niet, maar toen voelde ik ook niks..... of tenminste.... ik lette er niet op :)

@ Marik: daarvoor nog aan de pil geweest? watvoor symptomen had je?

Spannend allemaal he?!! Had niet verwacht dat ik me zo snel helemaal zou laten meeslepen..... maar ja.... eenmaal de beslissing gemaakt om voor een kindje te gaan......

6. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oktober gestopt met de pil. Altijd cyclus van 28 dagen gehad!
    Had microgynon gewoon.
    Kreeg ineens hoofdpijn, zere tepels, moe en met vlagen misselijk. Ook gevoel in m'n buik alsof het lijkt ongesteld te moeten worden, heel licht zeg maar!
    Je gaat er wel echt meer op letten moet ik zeggen. Maar verder geen rare dingen, m'n lichaam doet ook wel weer net als anders.
    Wij hadden zoiets van over een jaar zwanger is ok, eerder is niet erg.
    Nu hoop ik gewoon dat ik het straks meteen ben! Hihi

7. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ Marik: wij hadden inderdaad ook zoiets van laten we maar uitgaan van een jaar, maar inderdaad....... nu we bezig zijn!! :-D
    Ik had trouwens net toen ik gestopt was met de pil rond de eisprong echt supergevoelige tepels, nu helemaal niet......haha!! Misschien eerst maar eens het lichaam leren kennen ofzo!

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Zijn er misschien nog meer meiden die nog niet zo lang bezig zijn zwanger te worden en gezellig willen kletsen?!!

Kom er bij!

Liefs,
    Vivian

Deel Deze Pagina