nee maar dan hoeft de rest toch niet meteen niet te kloppen, de auto van mijn man is volgens het rdw trouwens ook zwart, maar wanneer je de auto ziet zou je dat ook niet zeggen.
maar goed , voordat dit ook weer vervelend gaat worden..... succes met zoeken! en hopelijk vinden jullie hem snel....! hoop dat je wel bedenkt dat niet iedereen is zoals je zelf denkt te weten hoe iemand is!
ja ik denk ook dat hij niet zomaar is vertrokken hoor??? ok ik ken hem dan niet maar nee ik denk dat hij een heel ander plan had voor hij ech weg is gegaan..
Wat de reden van zijn vertrek ook is, als het geen gedrag is dat bij hem hoort, maak je je terecht zorgen. Lijkt me vreselijk om niet te weten waar iemand is terwijl er van alles gaande kan zijn (ook ernstige dingen). Ik hoop dat ie snel gevonden wordt!
ik begrijp heel goed hoor dat je je zorgen maakt, maar als hij zelf afscheidsbrieven heeft geschreven, is het een bewuste keus geweest om te verdwijnen, dus wil hij wel gevonden worden? ik weet natuurlijk niet wat er in die brieven stond, wat de reden is waarom hij is verdwenen etc maar dit is natuurlijk wel van groot belang in de verdwijning. ik hoop dat hij snel word gevonden!
Sorry, maar het doel van dit topic is vinden, niet gissen naar het waarom. En natuurlijk, ik weet dat mensen niet altijd doen wat je verwacht. Niemand had verwacht dat hij uberhaupt vermist zou raken.
Ik heb hierover vermist gemaild, maar heb nog geen reactie. Het grijs zal kloppen, aangezien zijn vriendin dat verspreid heeft.
Hee Paloetje, ook hier even heel veel sterkte! Ik hoop dat ze hem snel vinden en of die auto nou grijs is of zwart, ik zal naar het kenteken uitkijken! Weet je van wat voor aard de afscheidsbrieven waren?
Dank je Ik weet niet wat er in de brieven stond en ik wil er ook niet naar raden, maar ik vermoed dat ze redelijk definitief zijn. Dit schrijft zijn vriendin: Hij heeft gisteren (28 aug) zijn huis verlaten, en is niet van plan terug te komen. en dit schrijft zijn zus: HIJ IS WEGGEGAAN VAN HUIS OM NIET MEER NAAR HUIS TERUG TE KOMEN. Ik denk dan ook dat iedereen zich terrecht zorgen maakt en het echt zaak is dat hij zo snel mogelijk wordt gevonden.
Oh jee.... je kunt er ook gewoon niet uit opmaken of hij een afscheidsbrief heeft geschreven omdat hij ergens anders héén gaat, of dat hij inderdaad aan zelfmoord denkt... Ik hoop maar dat ze hem snel vinden!
Maar als hij alleen afscheid heeft genomen van personen en niet van het leven (in het algemeen) hoeft hij toch niet perse verward te zijn? Uit de regeltjes van zijn vriendin en zus kan ik niet echt opmaken dat hij aan zelfmoord denkt ofzo. Kleine toevoeging: lees ook dat hij een weekendtas mee heeft genomen.
He Paloe ik heb je bericht hier gevonden. Ik kom uit regio Apeldoorn/Deventer/Zutphen en zal mijn ogen de kost geven de komende tijd. Sterkte en ik hoop dat hij snel terecht is! Liefs Blue Eyes
ja gistermorgen, las het ook via via. Maar na de afscheidsbrieven en het niets laten horen over hoe wat en waar is dat nietszeggende smsje weinig geruststellend