aandacht van andere mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door bolletjewol, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind het soms leuk, maar soms ook wel akward(ligt aan de situatie).
    Maar geeft mijn zelfvertrouwen wel even een boost.

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik voel me altijd heel ongemakkelijk bij flirten. Nu ik getrouwd ben, maar ook toen ik nog vrijgezel was. Vooral als het heel opzichtig gebeurde. Als een man bijvoorbeeld langzaam rijdt en de claxon gebruikt en dan iets zwoels probeert te zeggen. Mijn eerste gedachte is dan altijd: gast, je staat niet op de veemarkt. Ik zie ook wel eens een mooie man lopen maar het zou heel plat voelen om hem dan aan te spreken en te zeggen: hey hallo lekkere vent!

DastyQueen, cowgirl80, LolaBloem en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Merk in dit topic dat ik daar wel wat andere gedachtes over heb.

Toeteren en dan een opmerking geven vind ik absoluut geen flirten.

Flirten doe je als je in een gesprek bent. Op een nette manier. Maar iemand aanspreken met lekker vent is eerder schunnig.

Syane, genaio22, DastyQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik ben dol op flirten en doe het dan ook volop, maar als een man naar mij toe zou komen om te zeggen dat ik een mooie vrouw ben, zou ik toch echt snel wegrennen. Dat schaar ik namelijk niet onder flirten.

5. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik denk ook anders over flirten. Maar de meeste mannen niet. En dat is wat op straat gebeurd. Bij mijn man vond ik het wel leuk en spannend. Wij waren al jaren bevriend maar hadden steeds een relatie met een ander. Op het moment dat we allebei vrijgezel waren werd er wel wat geflirt. Maar dan zo onopvallend dat het maanden duurde voordat er een lampje ging branden in de zin van: vindt ie me nou leuk of wat? Maar het opvallende flirten van een vreemde op straat ervaar ik meestal als schunnig

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Altijd fijn om complimenten te krijgen natuurlijk, maar ik weet nooit zo goed hoe daar mee om te gaan als een wildvreemde dat doet... man of vrouw. :)

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Sons gaat het te ver.... zo heb ik al eens een keer een stalker gehad.... dat is helemaal andere koek :confused:

8. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ja hoor ;)
    En nee ik zeg dat niet tegen mijn man.

Soms voel je ook gewoon de chemie met andere personen.

Bijv. Die ene vader uit de klas die zijn dochter komt ophalen na een middag spelen.
    Dat je je ineens heel bewust bent van je houding en denkt; oh shit, man jij bent écht heel erg leuk.

Dit staat 100% los van mijn huwelijk en de relatie van mijn man, want dat gaat super en ben heel gelukkig.

Maar tóch, er zijn bepaalde mensen die je tegenkomt waarbij dat klikt.
    Niet om er iets mee te doen, maar gewoon voelen dat diegene kijkt, daar word ik al blij van ;)

bolletjewol, Ysabella en DastyQueen vinden dit leuk.
  9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Als ik ga stappen heb ik dat zo ongeveer standaard, zie het altijd maar als een compliment. Als ik vertel dat ik 10 jaar ouder ben dan dat ze vaak denken, getrouwd ben en 2 kinderen heb geloven ze mij soms niet eens. :roflmao:
    Mijn man en ik kunnen hier gelukkig samen hard om lachen.

Op mijn werk vind ik het wel een soort van gênant als een man bij het verlaten van de spreekkamer zegt dat ik een mooie vrouw ben, vind dat in een werkomgeving niet kunnen.

Hopsatee vindt dit leuk.
  10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Mee eens. Flirten moet ook een beetje subtiel zijn. Roepen en claxonneren vind ik eerder asociaal gedrag dan flirterig.

Ysabella, DastyQueen, Vlinderbloem en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Op straat vind ik het altijd errrrrug ongemakkelijk, zelfs een beetje gênant. Ik voel mij er dan ook nooit prettig bij, vooral het type dat even na fluit terwijl ik met mijn dochter op de fiets zit bijvoorbeeld. Vreselijk!

Gewoon in de kroeg aan de praat komen of mannen waar het af en toe wat beter mee klikt, dat vind ik wel prettig. Zo had ik bijvoorbeeld den collega, daar klikte het enorm mee. We maakten dan ook altijd grapjes e.d. en ergens was het ook flirten, maar zonder bijbedoelingen. Ik vond hem qua persoonlijkheid heel aantrekkelijk, maar qua uiterlijk verre van.

Als ik echt op stap ga (dat is niet meer vaak sinds ik moeder ben) komen er helaas ook vaak vage types op mij af. Van die ‘psssst meisje’ mannen of van die 18 a 20 jarige jochies die letterlijk alles proberen te scoren wat langs hen loopt. Daar zit je als 27 jarige echt niet meer op te wachten. En dan een collega van mij (36 jaar) aanspreken met ‘Hoi, heb je toevallig een vriendje?’ :roflmao:

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Eh ja gebeurt hier ook wel eens.
    Ik werk in een sportschool en dan moet je soms best wat kunnen incasseren qua praatjes. Of op feesten ook vaak, helemaal als ik even alleen sta.
    Best aardig, en vleiend, maar ik heb er nooit echt zin in. Laat me gewoon lekker met rust :o::roflmao:
    Helemaal op het werk, de meeste weten dat ik getrouwd ben, 2 kinderen heb, en hebben vaak zelf ook een vriendin/vrouw. En toch blijven proberen. Griezels.

13. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    De laatste keer dat een man met mij flirtte was toen er nog dino's rondliepen :roflmao:

Dotjes, Ysabella, Kaatje85 en 9 anderen vinden dit leuk.
  14. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik werk in een restaurant dus gebeurd daar sowieso vaak genoeg. Haha wel vaak veel oudere mannen. Ik kan er wel om lachen en weet meestal wel wat terug te zeggen. Is toch altijd leuk om te horen denk ik dan maar.

15. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Glimlachen en dankjewel zeggen?

Is #metoo zover doorgeslagen dat een man niet meer tegen een vrouw kan zeggen dat ze er goed uit ziet?

Ik maak het nooit mee eigenlijk (ben was niet mooi genoeg :roflmao:)
    Hoewel... Laatst fietste ik met favoriete zomerjurkje langs een stuk waar werkzaamheden waren. Het was lunchtijd, dus die zaten op een randje aan de boterhammen. Er werd niks geroepen of gefloten, maar ik zag wel de waarderende blikken toen ik ze groette.

Riverdale87 vindt dit leuk.
  16. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

:|Huho_O
    Ben ik de enige die dat echt not done vind?

Je hebt een man, bent gelukkig.. Maar wil toch aandacht van andere mannen.. What next?:|

Sado en anoniem100 vinden dit leuk.
  17. Marchella

Marchella Niet meer actief

Floeperd vindt dit leuk.
  18. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Oja. Maar ik word er ongemakkelijk van en klap dicht. Dus ik vind dat niet prettig soms
    Nee. En dat heeft dus geen ene reet met dat metoo te maken :rolleyes:

19. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Wat heeft dat er mee te maken?

Vind het gewoon vreemd dat een man (of vrouw) uit het niets zegt dat iemand er goed uit ziet.
    Vind dat gewoon erg ongepast.

Zeker als het gaat om roepen vanuit een auto of lukraak een opmerking maken.

suus1983 en sillies vinden dit leuk.
  20. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Ik ben denk ik immuun tegen flirten, ik zou niet eens door hebben wanneer een man met mij zou flirten. :oops: Of dat iemand mij aan het 'bekijken' is, of hoe zeg je dat.

En van complimenten voel ik me sowieso al erg ongemakkelijk bij, vaak omdat ik mensen niet geloof. (Denk door mijn eigen onzekerheid of zo, dat ik denk ze lullen maar wat.)

NiHeJa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina