aandacht van andere mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door bolletjewol, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik flirt wel. En vind dat ook prima en normaal.

Maar als er een kerel naar me toe zou komen om te melden dat hij me een mooie vrouw vindt? Dan zou ik alleen maar denken.. wat een weirdo.
    Ik houd daar helemaal niet van.

2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Volgens mij zijn er een aantal mensen hier die flirten verwarren met versieren. Zorgde ervoor dat ik mijn popcorn er wel bij had kunnen pakken..

Dat je flirt met een bekende, betekent niet dat je iemand gelijk versiert en dit per definitie je intentie is. Volgens mij is het heel normaal om slechte woordgrappen naar elkaar te maken, dan blijft het werk nog een beetje leuk. Wij maken vaak de opmerking naar collega’s dat er weken zijn dat we elkaar nog vaker zien dan onze partner. Daar zit echt een kern van waarheid in. Dan is het voor mij wel belangrijk dat ik met collega’s tussendoor wat kan ouwehoeren, zonder dat hier een bedoeling achter zit. Dat betekent niet gelijk dat we met een borrel op vreemdgaan, dat betekent ook niet dat we elkaar opeens gaan versieren. We maken het op het werk gewoon gezelliger en dragelijker. Als mijn collega nadat ik iets gezegd heb vervolgens zegt ‘dat zei mijn vriendin ook vannacht’, dan zie ik deze (slechte) vorm van flirten als een lolletje en niet als ooooh, hij wil nu met mij vreemdgaan.

Daarnaast kan ik mij wel voorstellen dat je van sommige mensen ongemakkelijk wordt of dat je het gewoon niet doorhebt, maar ik kan mij niet voorstellen dat er mannen en vrouwen zijn die nooit flirten. Als je een keer op stap gaat met vriendinnen en iemand doet een poging tot een flirt en een leuk praatje, dan kap je diegene toch niet gelijk af? Zolang het geen dirty talk is, kan je volgens mij gewoon een gezellige avond hebben zonder dat je gelijk je tong in iemand z’n strot steekt..

baby90, Aszz, Zonnebloem92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat staat er helemaal niet. Dus stop met woorden in mijn mond leggen die ik helemaal niet gezegd heb. Ik heb nog geen 1x aangegeven of ik wel of niet flirt. Het enige dat ik heb gezegd is dat jij iets beweert, wat helemaal niet zo voor iedereen hoeft te zijn. Jij presenteert iets als een waarheid, een feit. Terwijl dat helemaal niet zo is.
    Dus inhoudelijk heb ik helemaal niet gereageerd, alleen over de manier waarop jij je “mening” als waarheid verkondigt. Maar dat heb ik nu al 3x gezegd en dat schijn je maar niet te begrijpen.

Maar ga in ieder geval hier niet roepen vanuit mijn naam dat ik ergens niet tegen kan.

Nogmaals, dit is geen feit. Zo werkt het niet voor iedereen. Stop dan ook met beweren dat “dit is hoe het gaat”.

Soms misschien, voor sommige mensen. Maar lang niet voor iedereen.

Aszz, Ysabella en Riverdale87 vinden dit leuk.
  4. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Komt door de hormonen! Je bent vruchtbaar en dat trekt goed aan schijnt ;)
    Als je rond je eisprong zit kijken ze ook vaker, dan ruik je anders.

EmmievdP vindt dit leuk.
  5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik ben wel benieuwd of jij en je man dan ook flirten in elkaars bijzijn? Of stel ik nu een stomme vraag? Wij zijn ook heel open minded, maar flirten in elkaars bijzijn doen we dan weer niet.

6. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik vraag me nav dit topic echt af wat de definitie is van flirten volgens sommigen....

Je zet je relatie toch niet op het spel door naar een leuke/vreemde vent te glimlachen, wat oogcontact te maken of een grapje te maken in de supermarkt?

Biny, LaQueen en Madeliefje06 vinden dit leuk.
  7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja hoor rustig. Maar mijn situatie is dan ook anders. (omdat wij dus sowieso niet monogaam zijn)

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Tegen mijn man en mij word ook best vaak gefleurd waar we dan allebei bij staan, te hilarisch. Op een gegeven moment doe ik dan gewoon mee en zeg ik " je mag hem wel een weekje lenen. " en dan krijg ik vaak " zo bedoelde ik het niet!" " nee maar ik wel. ":roflmao:

LaQueen, Harperhazel en Marchella vinden dit leuk.
  9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Er is inderdaad een groot verschil tussen flirten en versieren.

Er is niets mis met flirten, op de werkvloer is het zelfs goed. En dat heet zakelijk flirten, dus niet dat je je collega mee uit moet vragen. Maar geïnteresseerd zijn in de ander, veel vragen stellen, luisteren naar de ander... zoals je ook flirt. Zonder seksuele connotatie. Wat versieren wel is.

LaQueen vindt dit leuk.
  10. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ohja ik geniet daar ook van! Vooral nu met de zomer als ik in shorts en topjes loop zie ik mannen naar me kijken, lachen, knipogen en soms zelfs toeteren. Hele hoofden draaien zich om soms in de auto en dan moet ik wel lachen. Ik krijg daar wel een soort kick van, doet je zelfvertrouwen goed wetende dat je goed op de markt ligt. Maar ben wel verlegen iets anders dan lief terug lachen doe ik verder niet. Mn vent weet dit ook en vind het niet erg

11. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Flirten vind ik niet schokkend of een bedreiging voor de relatie. Al vind ik flirten in het bijzijn van je partner wel raar.

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Dan heb ik heel wat uit te leggen ik heb dagelijks wel dat soort dingen .. Gelukkig weet mijn vriend dat en is dat een van de dingen die hij enorm aantrekkelijk vond toen hij mij leerde kennen.

Deel Deze Pagina