Heeft er iemand ervaring met Youfone? Ik moet mijn abo en die van mijn vriend weer gaan verlengen en hun zijn wel erg goedkoop en onderling gratis bellen. Maar ik lees ook veel klachten op internet (maar vaak mensen die tevreden zijn schrijven niet op internet!). Enig idee?
Vodafone daar zit ik nu bij (nog niet onderling bellen, oud abo). Maar deze is 4x zo duur bij het abo wat wij willen, vandaar.
Ik heb daar een bepaald abbo gehad waarbij je alleen betaalde wat je belde en niet meer. Dat ging een tijd goed, tot ze een minimumbedrag van 2,50 instelden. Dat haal ik gewoon niet. (Goed hè ) Voor bestaande klanten zou dat minimum niet gaan gelden, alleen voor nieuwe klanten. Helaas was het binnen een paar maanden raak: er werd toch 2,50 afgeschreven terwijl ik nog niet voor een euro gebeld had. Sindsdien alleen maar gelazer gehad. Ondanks meerdere keren mail en belcontact waarin werd toegezegd dat die 2,50 echt niet voor mij zou gelden en dat het niet meer zou voorkomen en het te veel betaalde teruggestort zou worden, was het maand na maand weer prijs. Elke keer werd er teveel afgeschreven. Na een paar maanden ben ik uit pure ellende maar weg gegaan. Daarnaa heeft het nog maanden geduurd voordat ik m'n geld terughad. Het bellen was prima hoor. Maar afspraken nakomen en klantenservice echt 0,0