aandacht voor andere vrouwen...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ja ik vind het erg, en zeker als ik er bij ben. Dan heb ik zin om voor hem te gaan staan zwaaien 'haaallloooo ik ben hier hoor' Nee moet er niet van hebben! Gelukkig val 't niet zoveel voor en heb ik 'n vent die me op me gemak stelt (ja heb ik wel nodig) dat 't niet is omdat ie kijkt dat ie er ook iets bij "voelt", gewoon en vrouw die er goed uit ziet en dat is al. Oke dan, ik ga er niet dood van haha. Maar ikzelf kijk totaal niet meer naar andere mannen, geen behoefte aan, en snap het dus ook niet.

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

als ik een vriend zou hebben zou ik daar zeker niet blij van worden nee
    en me best verlaten voelen
    zou het niet echt waarderen

3. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat maakt mij niet zo heel veel uit hoor, hij gaat maar mooi kijken....:D.

Doe ik ook wel bij de mannen.:D

Vind hij ook niet erg, zolang we maar weer in ons eigen huis komen en het daar maar bij blijft;)

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vrouwen kijken net zo hard, al doen ze dat subtieler.
    Hebben ze een keer onderzoek naar gedaan met een bril die kon meten waar en hoe lang je keek enzo.
    Vrouwen kijken ook heel veel naar ander vrouwen (niet sexueel, maar hoe ze eruit zien), dat bleken mannen niet te doen.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik kijk zelf ook wel gewoon omdat het interessant is hoe anderen eruit zien en ik geloof ook dat veel vrouwen 'kijken'.
    Maar ik kijk niet op de manier zoals veel mannen dat wel doen. Een vrouw bijv. in gedachten uitkleden of erger.
    Nou zo heb ik nog nooit naar een andere man/vrouw gekeken hoor...

6. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Mijn man kijkt wel (ik ook :D) en dat vind ik niet erg, mailen, echt flirten waar ik naast sta, dat soort dingen wil ik niet en doet hij ook niet.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    :D herkenbaar zeg!
    Natuurlijk kijkt hij naar vrouwen, ik zou pas achterdochtig worden als hij 0,0 interesse zou hebben.
    Maar 't gaat om de manier waarop. Ik zou not amused zijn als hij een vrouw met zn ogen uit zou kleden..

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nee doet hij niet. Hij heeft echt totaal geen oog voor andere vrouwen ook niet op tv ofzo.
    Ik zeg soms oh dat is een mooie vrouw, dan zegt hij huh waar? hahaha

Als ik vraag ook wat voor vrouw vind je mooi, zegt hij altijd jouw soort, hij weet het echt niet. Best raar eigenlijk. Hij zegt al 11 jaar hetzelfde, het totaal plaatje moet kloppen (lichaam, hoofd, haar, ogen, schouders, houding, karakter etc.)

Als hij het wel zou doen zou ik daar best onzeker van worden denk ik. Hij mag best kijken maar niet zo overduidelijk dat hij zijn nek bijna verdraaid en begint te kwijlen.

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hier net zo.

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Normaal contact hebben mag heus, mijn man heeft bijv. een aantal goede vriendinnen, maar flirten, sms'en, raar kijken of helemaal in iemand opgaan (of het nu oppervlakkig is of diepgaand) vind ik veel en veel te ver gaan.

Gelukkig denkt mijn man hier hetzelfde over.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.238
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn man ziet andere vrouwen wel, maar hij kijkt er niet echt naar. Volgens mij heeft hij het niet eens in de gaten als een vrouw met hem flirt. Ik heb het hem ook zo'n beetje moeten uitspellem destijds, haha. Dus ik maak me wat dat betreft niet zo snel zorgen.
    Zelf kijk ik wel eens naar andere mannen en ik voer ook wel eens plagerige gesprekjes. Maar eigenlijk alleen bij mannen waar ik me verder wel 'veilig' voel. En die ook dondersgoed weten dat het bij een leuk gesprek blijft.

12. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Nee dat accepteer ik absoluut niet. Zo is onze relatie ook helemaal niet, wij zijn best wel 'bezitterig' naar elkaar toe. Tuurlijk kijkt mijn man naar andere vrouwen, en ik naar andere mannen. Maar gedachten gaan niet verder dan 'o mooi gezicht/benen e.d.'.

Daarnaast heb ik altijd een beetje medelijden met een vrouw die naast een man loopt die enorm naar een andere vrouw kijkt. Vind ik oprecht sneu voor die vrouw. Zou er niet aan moeten denken dan anderen mij zo zien.

13. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Denk dat dan het huis te klein gaat zijn. Kijken mag (kan ik toch niet tegen houden en iedere vent doet dat) maar daar blijft het ook maar bij. Meer is echt een no-go.

14. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ja, daar zou ik moeite mee hebben, ja. Sterker nog: ik zou geeneens verliefd kunnen worden op zo'n type man. Hoewel ik niet superzelfverzekerd ben, heb ik voor dit soort gedrag net teveel eigenwaarde.

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Er is een ding wat ik echt walgelijk vind en dat is wanneer een man in bijzijn van zijn vrouw naar mijn borsten loopt te gapen ofzo.
    Ik zou eerlijk waar soms zoeen kerel wel een mep kunnen verkopen vind dat zo respectloos.

Wat betrefd mijn relatie, pff er kan en mag veel eigenlijk.
    Ik zit nietzo snel met dingen, mits het niet stiekem gaat.
    Ik weet dat ik en mijn gezin alles zijn voor mijn man dus ik ben zeer moeilijk onzeker te maken.
    Wij chatten en doen overgins allebei wel eens met het andere geslacht, tjah...
    Ik doe echtniet onder voor mijn man, ik heb behoorlijk wat keuzes aan mannen als ik wil en hij ook aan vrouwen.
    Ik zie veel mensen in een 'beter dan dit krijg ik niet' relatie, en dat is jammer.

16. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Uh huh, zo'n man zou ik dus ook echt meteen aan de kant zetten!

Als hij alleen is en lekker rondkijkt, beetje sjanst enzo.. Prima hoor!
    Maar als ik er bij ben, no way! Ik vind het respectloos je zo te gedragen waar je vriendin bij is namelijk. Een keer omkijken bij een mooie verschijning dat kan, maar je nek verrekken bij iedere vrouw.. Een echt no go!!

17. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Vind ik het erg? Ja en nee. Nee, ik vind het niet erg dat hij naar andere vrouwen kijkt, al moet ik zeggen dat ik het niet zo leuk vind als ik erbij ben. ;) Ja, ik vind het wel erg als dat zo ver gaat dat z'n tong op straat ligt of hij zich tegen een lantaarnpaal rijdt. Gelukkig doet 'ie dat ook niet, vind dat ook best wel zielig eigenlijk. ;) Flirten, sms'en, bellen: nee, een absolute no go!

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Doet 'ie niet, gelukkig want daar zou ik niet blij van worden :)

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind ik ook, echt een hoek op z'n oog kan ie krijgen. Wat hij doet zonder mij moet hij zelf weten maar ik zou me echt een donkey voelen wanneer hij dat in mijn aanwezigheid zou doen. En dan niet omdat ik jaloers ben maar wil zelf niet voor lul staan.

20. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    +1

Nmr 1 vind ik ook geen probleem, ik kijk ook wel eens naar een mooie man, zag er laatst nog een waarvan ik dacht zow jij bent mooi :D hahahaha, doe ik overgens niet waar mijn vriend bij is want dan heb ik alleen oog voor hem :D

Deel Deze Pagina