Hij mag nog net een gesprek met z'n moeder voeren. ... Nee hoor, dat was een grapje natuurlijk, zo erg ben ik nou ook weer niet! Van dat lijstje moet ie eigenlijk alles niet flikken. Tuurlijk mag ie kijken op straat, ik kijk ook wel eens, maar dan is het ook even een blik en klaar, niet haar achterna staren. Dan heeft ie een hele boze verloofde naast zich.. Ik kijk om eerlijk te zijn inderdaad vaker naar vrouwen, haha.
Ja ik vind niet dat het te ver moet gaan, echt kwijl op de grond kunnen rapen als er een vrouw voorbij loopt zou ik een erg zielige vertoning vinden en ben blij dat ik zo'n type man niet heb Maar echt sms-en met een andere vrouw, op een duidelijk flirterige manier hoeft niet, doet ie ook niet.. Mijn man is wel een echte flirt maar meer op een onschuldig jongens achtige manier, hij vind het leuk om even te toeteren als er een mooie vrouw aan het joggen is (doet is trouwens ook bij niet zo'n "mooie" vrouwen om ze aan te moedigen haha of een grapje maken tegen de cassiere van de super ofzo, maar echt te ver gaat hij nooit... het blijft leuk!
Ja, als het er zo bovenop zou liggen wel. Verder vind ik het prima dat hij naar andere vrouwen kijkt, doe ik ook met mannen, maar als hij echt zou gaan kwijlen en overdreven flirten, noem maar op, nee.
Hier kijkt hij wel, maar hij moet niet te lang kijken dan zeg ik daar wat van. Want owee als ik te lang naar een andere man kijk, dus op hem word ook gelet haha. De rest vind ik respectloos, bewust oogcontact zoeken, flirten enzo. Nee dat doet hij zover ik weet gelukkig niet.
Ik zeg altijd kijken kijken niet aan komen. Honger krijgen buiten maar eten doen we thuis. Ik vind kijken geen probleem maar openbaar flirten terwijl ik er bij ben of mailen/Appen oid not done.
Natuurlijk mag hij kijken, dat doen we allemaal toch? Ik vind het alleen wel respectloos als hij kwijlend iemand nastaart/flirt terwijl ik ernaast loop. Dan krijg je als vrouw zijnde toch een beetje het idee niet goed genoeg te zijn, ik in ieder geval wel gezien wij geen open relatie oid hebben. Gelukkig heb ik nou niet bepaald een vriend van het flirterige type, en vind hij mij altijd nog de leukste/liefste/mooiste
ja precies! kijken mag best, doe ik ook, maar het moet er niet dik bovenop liggen. Maar ik heb niks te vrezen. Manlief raakt eerder opgewonden van een goeie pot voetbal dan van een mooie vreemde vrouw