Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door medinalil, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Hallo,

Ik ben 5 wk zwanger , sinds 22 dec. heb ik elke dag helder rood/roze bloedverlies, 30 dec. een test gedaan deze was positief, 31 dec. Langs geweest bij de vk ( ivm een eerdere Bbz) er was een heel klein rondje te zien maar de vk kon niet met zekerheid zeggen of het een zwangerschap was dus 14 jan weer terug komen bij de vk, het is afwachten of t gaat goed of een miskraam, ik twijfel nu enorm omdat ik nog steeds elke dag bloedverlies heb helder van kleur, sinds vandaag een zeurderig gevoel en soms hele kleine stukjes weefsel.
    Kan ik hier de vk voor bellen of is het idd gewoon afwachten??

( bij me zwangerschap van me zoontje heb ik ook af en toe bloed gehad ivm een gevoelige baarmoedermond maar nooit zoveel en vaak als nu)

2. madelief2014

22 dec 2014
    37
    0
    6
    Wat een vervelende situatie. Bij die zwangerschapsduur heb je helaas weinig zekerheid omdat je nog zo weinig kan zien op de echo. Ze zeggen dat het bij bloedverlies in 50% van de gevallen goed gaat en bij 50% niet maar daar heb je dus ook weinig aan. Sterkte!

3. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Bedankt voor de reactie

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Niet leuk om te horen natuurlijk, maar bij mij betekende dat twee keer dat het inderdaad een miskraam werd....
    Eerste keer met 5 weken, tweede keer met 6 weken.

5. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Hoi medinalil,

Ik lees even mee, omdat ik precies hetzelfde heb. Ik ga ervan uit dat ik zwanger ben, maar bloed vandaag al voor de zesde dag. Het is maar weinig per dag (nog geen half inlegkruisje), maar het is wel zorgelijk. Het bloedverlies verdwijnt regelmatig een aantal uren, maar komt dan weer eventjes terug. Het lijkt wel steeds minder te worden. Ook worden mijn zwangerschapstesten steeds duidelijker. Ik ga er inmiddels ook maar vanuit dat het goed komt.

Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat! Heb je nog steeds bloedverlies?

6. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Hoi Nainen,

Helaas is het bij mij een miskraam geworden, ik bloed nu nog steeds en de zwangerschaptesten zijn nog steeds positief maar dit kan even duren voor dat het hormoon uit me lichaam is, me baarmoeder was schoon. Als ik blijf bloeden na het weekend weer naar de vk.
    Ik hoop dat het bij jou een positiever verhaal is.

Groetjes medinalil

7. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Ahh wat jammer! Echt een tegenvaller zeg.

Ik hoop maar dat het bij mij geen mk is. De kans is best aanwezig dat het wel zo is als jij ook maar zo weinig bloedverlies had. Of was je bloedverlies wel gelijk aan een normale menstruatie? Ik maak me nu wel zorgen...

8. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    Ik hoop het ook voor je dat t bij goed is, het is echt een klap als je een mk mee maak, maar ik had wel meer bloedverlies als jou denk ik, ik hoefde geen tampon te gebruiken maar toch wel een inlegkruisje vol, bij me zwangerschap van me zoontje had ik ook bloedverlies maar niet zoveel als nu, dus blijf positief! En als je het niet vertrouw gwn de vk bellen, die kan je misschien gerust stellen

Deel Deze Pagina