Ik was fan van de sneakersokjes van de Action. Niet zichtbaar, zo’n siliconen randje bij de hiel tegen het afzakken. top!! maar vorig jaar was de onderkant opeens van badstof. Ze bleven niet zitten... wie heeft de tip??
Ik heb ze van de H&M. Ook met een siliconen stukje in de hiel, en verder gewoon van katoen. Ik heb ze al jaren en nog nooit ergens fijnere sokken gevonden. Ze zijn verkrijgbaar in het wit en zwart, en volgens mij ook grijs.
Acton hier heeft ze nog gewoon hoor die je bedoeld . Ze hebben idd die badstof dingen erbij, maar ook die met dat siliconen hieltje gewoon nog
Ik heb er laatst van de Hema gekocht. Van bamboe en katoen. Die zijn top, nog beter dan die van de action vind ik persoonlijk! Heb ze pas 1x gewassen dus nog geen idee hoe ze zich na regelmatig in was houden.
Had altijd dure die zakte gegeven moment af nu heren model action bovenop soort gaatjes en anti slip hiel zakken niet af
Ik heb ze laatst nog bij de action gekocht. Met siliconen randje en zonder badstof. Koop ieder jaar een aantal nieuwe
Wat NIET kan ik wel vertellen Van Falke tot Hema Iemand gaf mij laatst ook de tip om op zoek te gaan naar een sok met een plakrandje erin, dus ik lees mee!
Hier hebben ze die gewoon nog bij de Action, zonder badstof, met siliconen randje. Ik ben geen fan van de Primark, maar de no show sokjes met siliconen randje blijven echt super zitten bij mij.
Ik heb die zwarte van de action met het lotto logo. Al jaren prima . Zakken het eerste jaar niet af (maar ik gebruik geen droger ik weet niet of dat verschil maakt)
Ik zit te kijken bij de h&m online, maar daar staat bij de sneakersokken niet bij dat er een siliconenrandje in zit.
Ik heb net ook even gekeken en ik zie ze gewoon niet meer!!!!!! Ze hebben ze toch niet uit de collectie gehaald????
Klopt, ik heb ze ook wel eens online besteld. Hopen dat ze dan nog in de winkel verkrijgbaar zijn, en/of dat ze op een later moment wel weer beschikbaar zijn in de webshop