rare cyclus na buitenbaarmoederlijke zwangerschap herkenbaar voor iemand?

Discussion in 'Miskraam' started by esjep, Mar 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esjep

esjep Nieuw lid

Mar 28, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    10 weken is mijn eileider verwijderd vanwege een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik ben inmiddels 2x ongesteld geweest. Beide keren was mijn lichaam na mijn eisprong extreem van de leg (obstipatie, direct lage rugpijn, eetbuien, veel grotere borsten, pijnlijke tepels, 3 kilo zwaarder). allemaal symptomen die ik voorheen nooit had, alleen als ik zwanger was. Herkennen mensen dat hun cyclus anders verliep dan daarvoor? En wat betekende dit bij jullie? Wij hebben 2 gezonde kinderen. Ik weet dat mijn lichaam voorheen goed vruchtbaar was, maar ga heel erg twijfelen hierdoor.

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, waarbij ze mijn gehele eierstok hebben verwijderd. Ik heb geen ervaring met een rare cyclus daarna, want ik raakte snel genoeg daarna weer in verwachting. Ik heb altijd wel wat langere cyclussen gehad. Ik kan me wel voorstellen dat je lichaam even van slag is geweest, je bent tenslotte zwanger geweest en je lichaam moet zich weer even 'resetten' zo legde mijn gyni het destijds uit. Ik zou me niet teveel zorgen maken en gewoon weer opknappen en als je er klaar voor bent weer proberen aan te tellen.

3. lillypie

lillypie Actief lid

Jul 1, 2014
    255
    0
    16
    Bij mij heeft het 5 maanden geduurd eer alles op de rit was..erna 2 x snel zwanger maar missed abortion en buitenbaarmoederlijke zwangerschap..geef je lijf de tijd als is het geduld lastig

4. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik heb ook 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen gehad
    de eerste keer was een operatie niet nodig
    het heeft toen 10 weken geduurd voor al het hcg eruit was en ik ongesteld werd. Vanaf toen krijg ik standaard een week na mijn eisprong al bloedverlies tot mijn nod en dan zet het echt door.
    Veder inderdaad ook gevoelige tepels etc

afgelopen sep had ik weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is mijn rechtereileider verwijderd. ik heb toen 1 week gebloed en daarna weer na 5 weken dacht ik, of 6 maar meer zeker niet

en nu heb ik nog steeds dat ik 1 week na mijn eisprong bruin en roze bloedverlies heb, heel vreemd

5. Loenie

Loenie Actief lid

Oct 27, 2014
    479
    0
    16
    Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap is nu een half jaar geleden en nog steeds is mijn cyclus niet wat het geweest is, zie onderschrift... Voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was ik hartstikke regelmatig.
    Qua hormonen ben ik enorm in de war geweest, ik heb nooit last gehad van mijn hormonen maar na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was het drama.

6. esjep

esjep Nieuw lid

Mar 28, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allen,

Lief dat jullie reageren. En "fijn" om te horen dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat alles snel weer op de rit is, want ik kan heel geduldig zijn, maar wat betreft zwanger worden vind ik dit erg lastig.

Share This Page