Aandenken miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door zonnetje2015, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.050
    938
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een koffertje van de vk gekregen! Hier zitten de testen en foto's in van ons wonder dat hier niet mocht zijn. Ook heb ik een brief aan het kindje geschreven, wat ook in het koffertje zit.

Ik heb een ketting met Swarovski steentjes met de namen van mijn Kids en voor dit het kindje dat helaas niet 9 maanden mocht groeien in mijn buik ook.

2. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een memory locket besteld aan een ketting bij trendy4me.eu
    Dat is een medallion met doorzichtig glas, je kunt er allerlei bedels, gegraveerde disks, foto bedels , geboortesteentjes etc indoen. Je kunt hem helemaal maken zoals je wilt.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Misschien kun je zelf iets maken? Ik vond het na het overlijden van mijn dochter heel helend om een fotoboek te maken. Daarin staan foto's van de zwangerschapstest, de test van moeders voor moeders, de echo's, de cadeautjes die we voor haar gekregen hadden en foto's van mijn zwangere buik met mijn man samen, later kwamen daar haar grafje bij en de bloemen die we gekregen hadden. Ook heb ik een aparte map voor de felicitatiekaarten en de condoleancekaarten. Ik snap dat je bij een miskraam minder foto's hebt, maar het hoeft geen groot boek te zijn. Maar doe er dingen in die jou aan je kindje herinneren. Of versier een mooie doos en doe daar kleine aandenken in. Mijn zus heeft sieraden gemaakt voor mij en mijn dochter, die heb ik hier op de kast hangen over een beeldje van een vader en moeder met hun baby. Mijn dochtertje kreeg haar ketting mee in haar kistje. Ik heb eigenlijk alles bewaard, knuffels, zwangerschapstesten, sokjes, kleding. Als je niets hebt, kun je ook speciaal iets gaan kopen dat jij mooi vindt en je aan je kindje doet denken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heel veel sterkte gewenst!

4. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    Ik ben van plan om een leuke matroesjka te kopen en daar de eerste positieve test in te doen. Vind dat symbolisch mooi omdat het in de buik van het poppetje zit.

Zoiets als deze:

Ik zet m dan op onze slaapkamer.

Bijgevoegde bestanden:

5. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is ook een mooi idee Honnepon83!