Miskramen onderzoeken?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lonnie26, Feb 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Hallo,

Ik heb een vraag over de vroege miskramen die ik steeds heb.

Ik ben gestopt met de pil op 13-1-2008.
    In juni 08 ronde 1 ingegaan.
    In okt 08 werd ik zwanger en dat duurde bijna 6 wk. Toen ging het fout. Ik voelde heel goed een week na de eisprong dat ik zwanger was en had ook posi test.
    Toen in nov voelde ik het weer. Durfde niet te testen op NOD en deed 's morgens ovutestje en daar kreeg ik 2 strepen.
    Die avond zag ik 2 bloedpropjes eruit komen die met vliezen en draden aan elkaar zaten.
    Dec 08 overgeslagen en 18 jan 2 dagen voor NOD weer draden/vliezen/bloedpropjes en had ook weer het gevoel/symptomen zwanger te zijn geweest.

Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 30 dagen en voel mijn eisprong op dag 17 heel duidelijk.
    Nu voel ik weer dat ik zwanger ben. Ben nu doodsbang. Zit een week voor NOD en vraag me af wat nu de oorzaak kan zijn dat mijn baarmoeder de bevruchtte eitjes of ei niet vast kan houden?
    En mijn vraag is ook moet en kan ik mezelf al laten onderzoeken?
    Ik ben namelijk nog geen jaar bezig en de miskramen zijn zo vroeg dat er niet eens een echo is gemaakt.

Alvast bedankt voor je antwoord.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Lonnie,

ik begrijp niet helemaal goed of je die tweede en derde ker wel een zwangerschapstest hebt gedaan of dat dat een ovulatietest was?

Mirjam

3. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Hallo Mirjam,

De tweede keer had ik een ovulatietest gedaan die 2 strepen kreeg en de laatste en tevens derde keer geen test gedaan dat was 2 dagen voor mijn NOD dat ik de bloeding kreeg met propjes en slierten.
    En toen 2 dagen bruinverlies en de dag erna zette mijn mestruatie echt door.

Groetjes Lonneke

Share This Page