Zo... ik werd de rommel in huis een beetje zat, dus de bezem gaat er flink doorheen! Voordeel voor jullie, want nu gaat alles weg voor hele kleine prijsjes! Ik heb het allemaal een beetje geordend in een winkeltje op marktplaza zodat het overzichtelijk blijft, dit was opruimdag 1 dus er komt nog meer bij! Nu staat er in het winkeltje: *Jongenskleding maat 68 *Veel jongenskleding maat 74 (voornamelijk zomer) *Zomerjasje maat 80 *Slaapzakjes & Badzitje Link: Mijn winkeltje
Hoi Noatje, Ik zie nogal wat leuke dingen er tussen zitten. Hoe werkt die site, hoe betalen enzo. Moet ik de spullen gewoon in het winkelmandje leggen en dan.... Groetjes Kim
Ik heb de bestelling geplaatst. Leuke kleertjes hoor, voor een leuk prijsje. Hoop snel van je te horen. Groetjes Kim
Hey!!! Ik heb het pakketje binnen hoor. Super gave kleding, ben er echt heel blij mee. Bedankt namens Remco en natuurlijk ook van mij hihihi. Groetjes Kim Ps gelijk even een uppie
Wat staat er nu nog te koop: *Paar dingetjes maat 68 (vanaf 0,50) *(Zomer)kleertjes maat 74 (0,75) *Speelkleding maat 92 (0,50) *Badstoeltje (Voor maar 5,-) *Slaapzakjes (Vanaf 3,-)