Hallo allemaal, Wij zijn net verhuisd en het grote opruimen is begonnen. Wij gaan onze verzameling dvd's van de hand doen, zo'n 400 stuks. Allemaal orgineel, 1 of geen keer gekeken. Sommigen zitten zelfs nog in de verpakking (tja... het was een echte verslaving ) Alleen.... pfff... het maken van een lijst... Zijn er filmfreaks/verzamelaars die interesse hebben in het afnemen van grote hoeveelheden? Bij afname van meer dan 25 stuks ineens hoeven we er maar 1 euro per stuk voor. Het gaat om A-films, humor, thrillers, actie, speelfilm. Van alles dus wat. Mocht je interesse hebben PB me even. Je mag komen uitzoeken (wonen in de randstad), of we sturen een verrassings pakket op basis van jouw wensen. Verzendkosten komen er dan alleen nog wel bij. LET OP; er zitten geen kinderfilms bij (deze bewaren we nog even voor de kleine meid) Tenslotte hebben we ook nog diverse boeken, PB even als je interesse hebt in bepaalde genre.
Voor heel veel verschillende leeftijden maar geen tekenfilms/animatiefilm voor kinderen. Deze bewaren we. Niemand interesse?
Sorry meiden, ik heb een aantal pb'tjes ontvangen en dacht dat ik iedereen een reply had gestuurd. Het topic heb ik niet erg goed meer in de gaten gehouden, niet netjes van me. We zijn een een flink aantal dvd's kwijt, we gaan bijna op vakantie dus op dit moment stop ik even met verkopen. Het is nogal een werk om steeds een paar dvd's te versturen, wil liever de rest in 1 lading kwijt. Ik stuur jullie allebei nog even een pb met wat we nog hebben liggen! Topic mag gesloten worden!