Hallo, Ik bied bij deze een zeer mooie en goed onderhouden kinderwagen aan. (z.g.a.n.) Merk: Traveler Sport. Wielen: 4 Incl. - Een kinderwagen bak - Een stoeltje (deze kan op 2 manieren, Naar je toe en van je af) - Fleece voetenzak - Bijhorende voetenzak - Regencape - muskieten net - Boodschappen mandje - Een helemaal nieuw nooit gebruikt matrasje! op maat laten maken! De duwstang is in verschillende maten te verstellen. De reiswieg en het stoel opzetje makkelijk erop te klikken en eraf te halen. Met vergrendeling. Het onderstel is goed stevig voor lange wandelingen. Voor meer informatie of foto`s (van de bijbehorende spullen) kunt u mij mailen. Doe een goed bod en deze kinderwagen is van u! Met vriendelijke Groet, Danielle p.s. (foto in album)
Heeft niemand interesse? Hij staat ons in de weg, we hebben er nu 2 dus wil er graag vanaf! Doe een bod! (zelf 130 in gedachten) Groetjes Danielle
Hoi Zwaag is idd een beetje ver ja Uhm.. ik heb geen flauw idee of hier ook een maxi cosi op geklikt kan worden, kreeg die vraag laatst ook al. het is met een soort klik systeem hoe je de bak en het stoeltje bevestigd, dus als je hier adapters voor kan vinden.. zou het evt kunnen denk ik. groetjess
Even een tip: als het te ver is kun je een kinderwagen ook gewoon verzekerd via parcy versturen. Kost je maar 12,95. Ik heb dat ook al een aantal keren zo gedaan, en is altijd goed gegaan. Hij wordt dan thuis bij je opgehaald, dus veel gedoe is het niet.
Hij is er nog steeds Dames doe een goed bod! ik wil er vanaf. Heb er nu 2 staan een nieuwe en deze. Groetjess
Hai, Had even gekeken maar kon de foto niet vinden... Dus als je me even uit kan leggen hoe ik die foto kan vinden... Sorry ben nieuw hier... Grz Wendy
Hoi Onderaan m`n berichtje staan een aantal kopjes waaronder 1 met album. Daar klik je op. Dan opent er een schermpje en dan kun je de foto`s zien. Ik kan ze evt ook wel mailen Groetjess