Opgeblazen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cinta, Dec 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cinta

Cinta Lid

Dec 12, 2012
    32
    1
    8
    Heey! Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en hoop op een positieve test 1 deze dagen. Mocht m'n menstruatie doorbreken dan heb ik daar ook vrede mee..zolang die onzekerheid van afwachten maar weg is. Maar tot die tijd kan het alle kanten op! :) Naast andere kwaaltjes heb ik sinds vanmiddag een giga opgeblazen buik. Het ziet er raar uit. Het voelt echt alsof er iets uit m'n buik gedrukt. Een heel vervelend gevoel! Wie herkent dit?? :(

Liefs!

2. Cinta

Cinta Lid

Dec 12, 2012
    32
    1
    8
    iemand??

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    In de avond heb ik vaak een opgezette buik. Tijdens zwangerschap helemaal maar voor nod ook. Waarom test je nog niet? Je bent vier dagen overtijd, dus wie weet.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    +1.

5. Cinta

Cinta Lid

Dec 12, 2012
    32
    1
    8
    Ik heb vanochtend getest, negatief. Komende dagen maar even afwachten en opnieuw testen.

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Hoe lang ben je trouwens bezig?

7. Cinta

Cinta Lid

Dec 12, 2012
    32
    1
    8
    dit is de 1e maand

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Oké, dan voel je vaak ook van alles net als ik. Pil gebruikt? Eerste kindje?

9. Cinta

Cinta Lid

Dec 12, 2012
    32
    1
    8
    Ja ik zat aan de pil. Ik ben de afgelopen jaren vaker gestopt en begonnen met de pil. En toen heb ik gelukkig nooit ergens last van en kwam mijn eigen cyclus weer op gang. Maar ik geloof wel dat als je graag zwanger wordt je lichaam je best goed voor de gek kan houden. (of beter gezegd je jezelf goed voor de gek kan houden ;) )Ik ben in het verleden eerder 8 weken zwanger geweest. Maar de zwangerschap is geindigd. Ik ben heel benieuwd wat mijn lichaam de komende dagen doet.. :) Morgen misschien weer een test doen :) Wacht jij nog even op je nod Annie1979?

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Je lichaam kan je echt in de maling nemen. Ik heb geen bloedverlies meer dus zou echt innesteling geweest kunnen zijn. Denk dat ik vrijdag een tekstje doe. Voel me weer een beetje hetzelfde als toen. Oh vind het zo spannend!

11. Tamararos

Tamararos Lid

Jan 15, 2012
    56
    0
    6
    Female
    Heusden
    Hier nog iemand die daar last van heeft ;). Sinds vanmorgen opgeblazen buik, maar dat wil inderdaad niks zeggen. Vorige maand had ik alle tekenen van een zwangerschap en dat bleek het niet te zijn. Het kwam vast omdat ik er teveel mee bezig was. Nu laat ik alles zoveel mogelijk langs me heen gaan en ik zie het vanzelf wel. Het kan niet van de pil zijn die ik gebruikte want ik ben vorig jaar juli ermee gestopt...

12. Cinta

Cinta Lid

Dec 12, 2012
    32
    1
    8
    Succes! Ik heb met de dag minder vertrouwen in een positieve test.. maar we zullen het zien :)

13. Tamararos

Tamararos Lid

Jan 15, 2012
    56
    0
    6
    Female
    Heusden
    Jij ook succes! Ik wil er niet te veel over nadenken want dan maak ik mezelf helemaal gek :$

Share This Page