He meiden Ik zag het onderwerp van Cygnet en dat bracht me op een idee. Ook ik ben uitgezwangerd en heb nog wat kleding over. Het gaat om de maat M/L. - Paars jurkje van Mamalicious met een soort blousje eronder - Paars / grijs / bloemetjes jurkje van Prenatal - Zwart lang shirt van Queen mum - Fel groen knooptruitje van Queen mum (is een setje) - Zwart / bruine buikband van de Hema met bloemetjes Als je interesse hebt hoor ik het wel, ik kan het evt opsturen als je de verzndkosten vergoedt Liefs !
Ook ik zou wel interesse hebben.. net als zovelen.. Super dat jullie dit doen! en zo anderen willen helpen..
Kom je nog een beetje uit alle enthousiaste reacties op je kleding?? Hoop dat we wat van je mogen vernemen.. xx
de kleding van Cygnet is weggegeven.. de hoop is nu gevestigd op die van jou Laat je nog even wat horen? Alvast bedankt!
Mischien zijn ze een paar dagen weg, of wegens omstandigheden niet op zp geweest....Kan van alles zijn waardoor er geen reactie is. Ik zou nog even afwachten en niet vanuit gaan dat je zomaar geen reactie krijgt ( mocht dit zo zijn is t erg jammer natuurlijk aangezien de ts zelf iets aanbied en vervolgens niet meer reageren in eigen topic) Wie weet vandaag een reactie??? Even geduld nog zou ik zeggen Bedoel er niets slechts mee hoor!!! Begrijp me niet verkeerd, maar we schreeuwen al snel laat maar toch geen reactie zonder de reden te weten
Wij waren idd even weg, jammer dat er dan gelijk zo'n reactie volgt terwijl ik het alleen maar lief bedoel Ik had als eerste een privéberichtje van Vanesje dus ik heb de spullen aan haar opgestuurd Deze kan dus dicht!
Fijn dat je iemand hebt gevonden die er blij mee is Jammer dat ik het niet was haha veel plezier van de kleding Vanesje!