hoi meiden, ik moet vanmiddag voor de geslachtsbepalingsecho! superveel zin in! maar moet je nu ook alweer met een volle of lege blaas? de vk heeft er niks over gezegd.... hoe was het bij jullie?
Ik moest met een volle blaas komen dan konden ze het beter zien Mochten ze een lege blaas willen kan je altijd nog even plassen , andersom wordt het iets lastiger haha. Spannend die geslachtsecho succes meid
Ik zou voor je weg gaat thuis plassen en dan 2 glazen water drinken. Anders moet je daar straks even wachten en moet je je best doen om je plas op te houden. Dan gaat ze bij de echo ook nog een hard drukken, niet prettig. 2 glazen water is genoeg om voldoende in je blaas te hebben. Veel plezier!!!
Liefst volle blaas en als t tijdens de echo niet meer gaat, mag je tussendoor meestal even naar t toilet
Ik moest van de assistente een volle blaas hebben wat erg ongemakkelijk was tijdens de echo. Toen ik dit uitsprak bij de echoscopist kreeg ik te horen dat het achterhaalt was dat zwangeren een volle blaas moeten hebben tijdens het maken van de echo. Ik mocht gelukkig naar de wc en ze heeft meteen tegen de assistente gezegd dat je tegenwoordig geen volle blaas meer hoeft te hebben voor het maken van de echo.