Als jij gewoon normaal eet en noet absurd gaat doen dan maken de kilos niet uit. Het laatste waar je tijdens je zwangerschap op moet letten is je gewicht. Je moet gezond leven en ieder weet wel ongeveer hoe dat moet. Ik snap je onzekerheid wel hoor, maar ik weet van de eerste okk dat ik veel aan kwam en bij iemand met al overgewicht is dat niet gewenst maar ik was het na de bevalling ook bijna allemaal weer kwijt. Ik had oa veel vruchtwater. Luister goed naar je lichaam. Die geeft goed aan wat hij aan voeding nodig heeft.
Ik was bij de eerste 3 kilo aangekomen met 20 weken, uiteindelijk 9 in totaal. Dit keer groei ik wat sneller, maar maak me er niet zo druk over, de vorige keer was het er in een week weer af. Gewoon lekker gezond eten en veel water drinken.
Hier zat ik voor de zwangerschap rond de 50 kilo en ik ben 1 meter 60 lang. Ik schommel nu tussen de 56 en de 58 kilo. Dus al vrij veel aangekomen maar ik maak mij daar niet zo heel veel zorgen over.
Komt dit door de misselijkheid? Lijkt me ook vervelend Ik ben nu -2kg op startgewicht. Ben in totaal 6kg afgevallen en nu dus al 4kg er terug bij.
Ik was met 20 weken ongeveer 5.5 kilo zwaarder. Nu 25 weken en nu 6.5 kilo zwaarder. (In totaal hé niet plus die vorige 5 haha)
Ja en nee. Helemaal niet op je gewicht letten tijdens de zwangerschap is ook weer het uiterste. Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap 19 kilo aangekomen en die wouden er echt grotendeels niet af. Ik heb heel hard gewerkt om die kilo's kwijt te raken dus ik ben niet echt blij met de 5 die ik er nu alweer bij heb. Ik wil de schade echt beperken deze keer .
hier nu 25 weken en bijna 6kg aangekomen. Vind het wel erg spannend waar ik ga eindigen deze keer Vorige zwangerschap +18kg
Nou dan ben ik wel mooi gemiddeld als ik al die reacties lees zo te zien haha. En wat een verschillen! En iedereen volgt zijn eigenlijk. Maak mij er ook niet druk om. Gisteren op controle geweest en het zag er ook allemaal goed uit. En gelukkig is het alleen mijn buik en verder niks. En mijn buik mag iedereen wel zien!😍 Ik denk inderdaad dat te weinig aankomen ook niet altijd goed is wat men zegt.. zeggen niet voor niks tussen 12-15 kilo geef kijkt me.
Morgen 24 weken en 16 kg aangekomen krijg donderdags daarom ook een glucose test. Vorige zwangerschap maar 13 kg aangekomen.