Ik zit met een vraagje, wij zijn verleden week op vakantie geweest en normaal zou ik dan mijn stopweek gehad hebben en mijn maandstonden dus gekregen hebben. Aangezien ik dit niet zag zitten heb ik uitzonderlijk mijn pil doorgenomen. Maar tijdens die week ben ik ze éénmaal vergeten nemen en de 2 dagen daarvoor doodziek geweest en alles wat binnen ging kwam er terug uit! Zou het nu kunnen dat ik zwanger kan zijn (ben wel redelijk vruchtbaar) of moet ik me totaal geen zorgen maken??? Groetjes, Leen
Als je doorslikt word dit gezien als week 3. Als je hebt overgegeven binnen 4 uur na het slikken van je pil, dan werkt de ingenomen pil niet meer. Dus daar is het afhankelijk van of je nog veilig was. Anders heb je hem 1x vergeten en dat is geen probleem
Dan was je niet veilig en als je dan seks hebt gehad (wat ik me niet voor kan stellen als je ziek bent maar je weet maar nooit ) was dit onbeschermd. 7 dagen de pil slikken en je bent weer veilig. Tot die tijd even een condoom gebruiken.
Nu heb ik maandag een bloeding gekregen, maar die heeft maar 2 dagen geduurd! Ik geloof dat ik maar eens mijn dokter ga opbellen want ik weet totaal niet meer of ik nu veilig ben of niet en wat ik moet doen...
Man man, als ik niet zwanger zou zijn moet ik wel zeggen dat uw lichaam serieus kan flippen!!!! Ik heb last in mijn onderbuik alsof ik mijn maandstonden moet krijgen, af en toe wat licht roze verlies, jeukende borsten en die gespannen aanvoelen... pfff Ondertussen neem ik wel de pil nog en vraag me af of dit dan niet gevaarlijk is moest ik wel zwanger zijn?
Pil kan in principe geen kwaad.. alleen mocht je zwanger zijn moet je er wel direct mee stoppen. Als je geen idee hebt wanneer te testen kan je 2 weken na het vergeten/seks aanhouden.
Graag gedaan ^^ Komen mn 5 jaar voorlichting geven aan jongeren die niet zwanger willen worden toch nog van pas
We hebben door dit alles goed nagedacht en willen gaan voor een derde spruit! Dus bij deze stop ik met de pil...