aangekomen na stoppen met de pil ?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elfje Arwin, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    PFFFF ik weeg nu ook veel te veel eerst gestopt met de prikpil en die was meer dan een jaar geleden uitgewerkt 5 kilo erbij en nu gestopt met roken sinds 4 maanden 7 kilo erbij.....grrrrr
    2 jaar geleden 15 kilo afgevallen voor onze bruiloft en zag er echt kei mooi uit ! en nu zijn al mijn love handels weer terug ... grr alles voor het jong hoor...maar dit vind ik niet zo leuk

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben nog lang geen 30 haha maar ik was toch ook aangekomen toen ik met de pil stopte, er staat me dus nog veel te wachten :) nou ja dan heb ik nog 8 jaar de tijd om alles te eten wat ik kan eten (en ik eet al als een paard haha) om daarna aan het lijnen te gaan. ik heb nooit problemen gehad met me gewicht en ja 68kg met een lengte van 180 is nog niet te veel dus van mij mag het wel zo blijven maar ga strakjes weer beginnen aan de pil en wil toch ooit weers stoppen voor 1 2e dus zwaarder zal ik wel worden.

3. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Goh, hier niet veel van gemerkt. Misschien 1 of 2 kilo, maar ik stak dat eerder op trouwen ;) Hebben op huwelijksreis in Egypte veel cola gedronken omdat water daar niet zo betrouwbaar was en heb daar heel lang moeten van afkicken (terwijl ik dat eigenlijk niet eens zo graag drink) dus ik stak het daar op. Misschien heeft de pil er ook iets mee te maken gehad, weet het niet hoor. Heb het zelf nooit als oorzaak gezien.

4. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben volgens de weegschaal niet aangekomen sinds ik gestopt ben met de pil. Maar mijn buik lijkt er wel wat boller uit te zien. Vooral zo rond de eisprong. Mijn buik was altijd superplat en straks, maar de laatste tijd lijkt ie wel wat blubberiger.

Gelukkig vindt m'n vriend het geen probleem. Hij ziet het niet eens zegt hij!

5. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    ik heb ook dat ik wat "ronder" word dan !
    Mijn man noemt me dan altijd zwelgje hahaha

Deel Deze Pagina