Ladies, Ik heb na de bevalling van mijn zoontje een mirena laten plaatsen. Mijn dochter is van 23 april 2010 en mijn zoontje van 27 juni 2011, dus ik en mijn man vonden het wel even mooi geweest met baby's , zodoende voor de mirena gekozen. Nu heb ik sinds 2/3 weken allerlei vage klachten. Ik slaap onrustig (denk aan veel/raar dromen, af en toe wakker worden, niet lekker kunnen liggen), ik heb 's avonds ontzettend veel honger, ik ben verschrikkelijk besluiteloos en twijfel over alles (zelfs bij het boodschappen doen ), mijn tepels zijn gevoeliger bij het geven van BV (mijn zoontje krijgt nog 2x p/d BV) en ik heb snel kramp in mijn voeten. Nu zijn dit dus allemaal dingen die ik herken van mijn beide zwangerschappen . En eerlijk gezegd is een zwangerschap wel het allerlaatste waar ik op zit te wachten! De kans op een zwangerschap is met een spiraal natuurlijk zo goed als uitgesloten, dus ik hoop nu dat er meiden zijn die me kunnen vertellen dat het gewoon door het spiraal zelf komt...
Ik herken het wel hoor. Ik heb nu de mirena een paar weken.. Vergeet niet dat wij.. want onze kindjes schelen niet zoveel.. nog aan het ontzwangeren zijn he!
Ja, dat van het ontzwangeren klopt wel natuurlijk, maar ik heb mijn mirena al sinds augustus en heb verder nooit klachten als ik omschreef gehad.
heel herkenbaar. ik laat dinsdag de mirena eruit halen omdat ik gek wordt van alle vage klachten. ik heb ontzettend last van mijn buik de hele maand door wordt om de 4a5 weken ongesteld dus dat is geen pretje daarbij heb ik echt flinke steken aan de rechter eierstok(denk ik teminste) gevoelige tepels waar wit uitkomt en ben ontzettend down. dus eruit dat ding voor mij.
Ik heb hem ook laten verwijderen, vooral vanwege down zijn, huidproblemen,buikpijn,gewichtstoename dat soort dingen. Ga er maar eens op googlen En ik zou voor de zekerheid toch een testje doen!
Kan ontzwangeren zijn maar ook afstoten van de mirena.. Voor mijn zwangerschap had ik al 3 jaar mijn spiraal miss wel al langer.. Maar kreeg op mijn manier ook last van dat ding... Achteraf was dat het niet.. Mijn meissie is nu 6,5 week... Moet 18-01 naar de gyn en krijg dan weer mirena of 2 weken later.. Ben erg blij dat ik dat ding weer krijg!!
Ook een Mirena gehad en op een gegeven moment heb ik zelfs getest of ik niet zwanger was, want ik had inderdaad ook allerlei vage klachten. Heb hem uiteindelijk laten verwijderen en dat was echt een enorme opluchting (vooral psychisch bleek het nogal impact te hebben).
Toen mijn mirena eind 2010 werd verwijderd voelde ik ook meteen een soort OPGEBLAZEN gevoel weg zakken. En ik voelde me psychisch ook ineens een stuk beter, en toch ga ik het nogmaals proberen! Voelt het niet goed, laat ik hem weer verwijderen. Heb ik ook met de gyneacoloog afgesproken.
Ik heb hem na 10 maanden weer laten verwijderen, 5 kilo aangekomen en kreeg opeens eczeem en voelde me ook down ER UIT DAT DING VOOR MIJ! maar iederen reageert er anders op
wist je dat er een heel forum over de mirena is en niet omdat ie nu zo geweldig is. er zijn legio vrouwen die doodziek en of ellendig van dat ding worden. google maar eens. (mag geen link plaatsen denk ik)