hallo, heb de foto's vann mijn buikje in mijn album gezet dat is genomen toen ik net 6 weken was. Annabel
Hoi, Ik was ook na 6 weken al 4 kilo aangekomen bij mijn vorige zwangerschap! In totaal kwam ik 30 kilo aan! Na twee jaar was het er weer allemaal af...En nu ga ik weer! Ik weet nog niet wat ik nu ben aangekomen, maar ik probeer niet meer superveel te snoepen. En zeker na 20.00 uur niet meer! Veeeeeeeeeeeeel water! Ik hoop dat het gaat werken! Succes! Liefs Jessica
Bij mij ging het bij Luc ook superhard...bij Sem nog harder en nu niet want ik ben errug misselijk...duss...eet wel maar puug het ook weer de plee in! Solly voor de onsmakelijkheid.
Hoi, met 15 weken woog ik 3 kilo meer en nu met 20 weken woog ik...nog steeds maar 3 kilo meer! Ik hoop natuurlijk dat er niet heel veel meer bijkomt, maar als dat het wel doet maakt het me ook niet zoveel uit! Ik geniet en dat vind ik het belangrijkste! Liefs, Daphne
Het gaat me de laatste tijd veel te snel met aankomen. Ik weeg mezelf niet eens meer. In het begin ging het langzaam. Na 20 weken nog maar 2,5 kilo aangekomen. De laatste keer dat ik woog had ik er al 12 bij Ik wil niet weten hoeveel het nu is.
volgens mij zit ik nu op de 6 a 7 kilo, maar ik weeg me ook maar niet meer. heb toch geen weegschaal thuis... en bij onze vk wegen ze ook niet meer.. bij mij ging het in het begin hard, ik had de hele dag honger, en nu begint de lekkere trek toe te slaan. alles wat voor mijn neus staat gaat mijn mond in.... en ik kan bij 1 koekje niet stoppen, het hele pak gaat leeg.
ik was op 2 weken tijd 2 kilo bijgekomen,maar omdat ik 3 weken lang al misselijk ben en geen eetlust heb is er al terug 4 kilo af. Ik weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap. Ik ben wel blij dat mijn buikje begint te groeien,zelfs nu ik vermagerd ben zie je het toch!!
Ik ben nu 5 kilo bijgekomen in totaal Ik weet ook niet of het te voorspellen valt wat het uiteindelijk wordt. Al zou ik heb graag zo beperkt mogelijk houden. Maar volgens mij als je gewoon gezond eet en niet extra eet heb je er voor de rst geen invloed op. Dus tja we wachten het maar af.
Ik kwam in de eerste 3 maanden ongeveer 5 kilo aan en met 12 weken woog ik 80 kilo, nu ben ik vanmorgen weer gewogen bij de verloskundige en ik ben ik 4 weken maar 1 ons aangekomen wat mijn gewicht weer op 80 brengt haha dus ik weeg nu net zoveel als met 12 weken! Liefs WEndy
hoi hoi, ik ben nu 1,5 kilo aangekomen, maar moet zeggen dat ik erg weinig eet op het moment, vind veel dingen nu even niet echt lekker.. ha ha... liefs
Ik kwam in de eerste 3 maanden ongeveer 5 kilo aan en met 12 weken woog ik 80 kilo, nu ben ik vanmorgen weer gewogen bij de verloskundige en ik ben ik 4 weken maar 1 ons aangekomen wat mijn gewicht weer op 80 brengt haha dus ik weeg nu net zoveel als met 12 weken! Liefs WEndy
Ik ben nu 24,5 wk zwanger en ben nog steeds 4 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Dit is er in de eerste 3 mnd afgegaan en niet meer bijgekomen. Heb niet gespuugd of zo dus zal wel een hormoonkwestie zijn denk ik. Nou ben ik van mezelf wel zwaar, dus ik kan het missen. Ben benieuwd hoe het in de rest van mijn zwangerschap gaat verlopen. Of ik ineens nog heel veel kilo's aan ga komen of zo