Hallo Mijn NOD was 20 juli ,ik heb getest maar negatief . Twee testen de ene was een beetje vaag en de andere negatief . Ik heb gisteren laten testen door de huisarts ,maar weer negatief. Ik heb sinds 20 juli wel rugpijn en een beetje buikpijn . En mijn borsten doen een beetje raar ,alleen af en toe Wat moet ik doen . Gewoon wachten tot de ongie komt?????????? Ik ben nooit overtijd. Ik heb in maart een Mk gehad waardoor mijn laatste menstruaties best wel hevig waren . Wat moet ik doen ????????? Ally
Hoi Ally, Ik zou het nog even afwachten, mocht je menstruatie echt niet komen en de test is wederom negatief, dan zou ik je adviseren om even langs de huisarts te gaan. Hij/zij kan je tabletjes geven, die zorgen dat je weer ongesteld wordt. De tijd van afwachten is persoonlijk, als je veel zorgen maakt, zou ik eerder naar je huisarts gaan. En anders kijk je het nog even aan. Probeer even je gedachtes ergens anders op te zetten, even te sporten, als je niet zwanger bent en je gaat iets actiefs doen, komt meestal je menstruatie. Succes en hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling, Japke