Aangekomen??

Discussion in 'Zwangerschap' started by Batchie, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mye

Mye Lid

Aug 20, 2006
    5
    0
    0
    Groepsleidster
    Deventer
    Ik ben nu 20 weken zwanger en 9 kilo afgevallen...

Nu ben ik vrij fors (maat 48) en probeer ik echt te voorkomen dat ik meer afval...
    Maar heb het de vorige keer ook met de VK over gehad...
    Het kindje groeide enorm goed en ik heb gelukkig genoeg reserves... Ik eet ook gewoon goed en sport...
    Ik hoefde mij geen zorgen te maken...
    Dus doe ik dan ook maar niet meer :)

Knuf Mye

2. patricia24

patricia24 Actief lid

Jan 27, 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    ik ben tussen de 6e en 12e zwangerschapweken 2 kilo afgevallen, doordat ik zo beroerd was, weinig eetlust.
    Nu ben ik sinds week 18, 5 kilo aangekomen dus dat vind ik wel netjes, weeg nu nog maar 63 kilo.

patricia :)

3. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik was 2 wkn geleden in totaal 26.8 kilo aangekomen...
    maar denk dat het nu wel 30 zal zijn...

de laatste 10 wkn groei je zo hard... :|

was met 30 wkn maar 14 kilo aangekomen....

4. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik ben nu ong 15kg aangekomen en ik weeg nu 665kg. Snap er niks van, mijn moeder was maar 10kg aangekomen toen ze znwager was van mij en mijn zusjes alleen het is er nooit meer afgegaan :(

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    typefoutje? 665?? hihi

ik was bij mijn eerste 7kg aangekomen, bij de tweede ruim 17 kg. en nu ongeveer 3a4kg. precies weet ik het niet want er word bij ons op controle niet meer gewogen en thuis heb ik geen weegschaal.
    ik eet gewoon alles waar ik zin in heb. en zie wel waar ik uitkom.

6. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ik ben nu nog steeds 3 kilo lichter als voorheen. Wat ik ook eet ik blijf op hetzelfde gewicht. En heb de laatste tijd veel verjaardagen en feesten gehad. Snap er zelf niks van. Ben dan al wel wat forsig van mezelf en weeg nu 74 kilo. Kan nog steeds mn broeken aan. OKE het is dan wel met stretch. Maar wil na mn zwangerschap graag een spijkerbroek aan iets wat ik al 6 jaar niet meer heb aangehad, omdat ik nogal dik geworden was.

Was vorig jaar nog 85kilo en toen 10 kilo afgevallen 2 kilo erop en nu 3 kilo weer minder. wij zijn wel sinds de zwangerschap meer gezond gaan eten. Dus geen junkfood!!! en cola en prik in huis. maar ipv daarvan een appel als je lekkere trek hebt of biscuit.

7. Raomi

Raomi Actief lid

May 4, 2006
    130
    0
    0
    Wat een verschillen! Ik ben van mezelf stevig. Was voor het zwanger worden flink aan het sporten en gezond eten om er wat kilo's af te krijgen, wat ook lukte (4 kilo). Echter, nu hardloop ik niet meer, en eet ook weer taart, maar......ben nog maar 3 kilo aangekomen! Om eerlijk te zijn, ben ik er wel blij mee, en hoop dat het zo een beetje blijft gaan.

8. Niet meer actief

ik val op dit moment alleen nog af

9. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hahah jaa idd typfoutje.. Ik lees nooit mijn zinnen na joh die ik heb getikt.. :p

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Het gemiddelde van 12 kg is voor 90% van de vrouwen niet weggelegt..
    Kijk daar niet na!
    Eet gewoon gezond dan is er niks loos.

Als het echt de spuigaten uitloopt (kan me dat niet voorstellen) dan zal je verloskundige je hierop wijzen..
    Maar je niet te druk!!

Groetjes Kalush

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Ik woog eerst 55 kg. (normaal postuur hoor, niet extreem mager. Ik ben maar 1.64 groot ...) Ik ben een hele tijd gewoon op dat gewicht gebleven en toen kwam ik langzaam bij. Soms schommelde het ook een beetje. Mijn VK zei doordat je de ene dag meer vocht vasthoudt dan de andere. Nu weeg ik 65,9 kg, dus ik ben bijna 11 kg bijgekomen en ik ben 34 weken en 3 dagen zwanger. Dat is denk ik heel netjes.

Groetjes,
    Nikki F

12. liefje

liefje Actief lid

Oct 12, 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik ben tot nu toe 0,5kg aangekomen, al goed dat het nu zo weinig is de grote getallen moeten nog komen he :)

13. essepes

essepes Actief lid

Aug 18, 2006
    198
    0
    0
    Ik ben nu 2 kilo aangekomen, woog voor de zwangerschap 55 kilo (1,74 lang). Daarom maakte ik me eerst wel zorgen omdat ik niks aankwam en ik het idee had dat er ook geen zogenaamde reserves waren waar mijn kindje van kon groeien. Maar de vk zei dat dat niet erg was als ik maar gezond en genoeg at. De kleine ligt ook perfect op schema dus maak me nu geen zorgen meer!

liefs esther

14. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik ben bij de eerste 28 kilo aangekomen. Dat wou ik echt nooit meer. Ik ben er zo lang mee bezig geweest en ik voelde me echt doodongelukkig. Borstvoeden hielp niks bij mij, terwijl iedereen zei dat het er dan af zou vliegen. Heb het 9 maanden gegeven maar NIKS ging eraf.

Nu ben ik 4,5 kilo aangekomen in totaal. Ik blijf gezond eten en laat echt al het snaai en snoepwerk staan. Ik sport ook gewoon. Dus hoe saai het ook klinkt geen lekkers voor mij, alleen gezond!

Share This Page