aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasja1402, 7 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Tof om dat te horen en goed dat er een club is waar je elkaar steunt, ik hoop dat je zwanger mag blijken te zijn dan...
    Heel veel succes met beide!!

    Juut
     
  2. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik hoop voor jou dat uit de onderzoek niet blijkt dat je een traag werkende schildklier hebt, want al zou je nu zwanger zijn, gezien dat je nog 6 dgn moet wachten voor je echt overtijd bent, kun je dus niet langer dan heel ruim gerekend 5 dgn in verwachting zijn (gerekend vanaf innesteling) het meeste komt een zwangere aan in de laatste 3 maanden van de zwangerschap.

    ook daarbij dat je zegt dat je zoveel drinkt is niet goed. ik hoop voor je dat de uitslag niks ernstigs uitwijst.

    heel veel succes
     
  3. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik ben vanmiddag gebeld door de arts die opdracht had gegeven om mijn bloed en urine te onderzoeken. Hij belde mij persoonlijk om te zeggen dat mijn urine idd niet goed was, er zat erg veel eiwitten in (nu heb ik geen flauw idee wat dat betekend). Alle uitslagen van het bloed waren verder goed, ook de schildklier. Dus conlusie...te hoge bloeddruk, en veel eiwit in de urine. Ik moet een fles ophalen om daar van 24 uur urine in te doen en dan gaan ze het nogmaals onderzoeken.

    En idd, ik heb ook ff gerekend....5 dgn vanaf de innesteling. Dat is wel heel erg kort, maar ik heb het nagevraagd bij de arts en het blijkt toch te kunnen, zeker ook als je terugkijkt naar mijn vorige zwangerschap.
     
  4. Niet meer actief

    Hoi Meiden,

    Vervelend Natasja, die eiwitten in je urine.
    Maar gelukkig kunnen ze daar wat aan doen.Mijn zusje krijgt 21 april haar maagband en haar was verteld dat ze het eerste half jaar niet zwanger mocht raken.

    Zo zie je maar dat je overal verschillende info krijgt.

    Nies
     
  5. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ja idd dat blijkt wel weer. Op zich valt een half jaartje ook nog wel mee...ik heb hem nu ruim 4 maand, en ik ga er echt niet van uit dat het de 1e ronde raak is.
     
  6. Niet meer actief

    Een half jaar valt ook wel mee, ze wil zich nu eerst gaan richten op het afvallen en dan weer proberen zwanger te raken.
    Ze is al een tijdje bezig geweest maar tot nu toe zonder resultaat.
    Daarom heeft ze ook besloten nu ze weet dat ze een half jaar niet zwanger mag worden om haar gedachtes ff te verzetten en niet met zwanger worden bezig te zijn.
    Een vriendin van haar is er al 40 kilo mee afgevallen dus dat komt wel goed denk ik.
     
  7. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ohh wauw, 40 kilo zeg! Super joh...bij mij is het nog niet zover. Mijn reservoir is gekanteld en ze hebben mij al maanden niet bij kunnen spuiten, maar goed, toch ruim 15 kilo en ben daar heel blij mee. Moet je nagaan, toen ik zwanger was van mijn dochter was ik bijna 30 kilo zwaarder :confused: Dus al met al zou het nu makkelijker moeten gaan om zwanger te zijn dan toen.

    Maar ik heb er geen haast mee om zwanger te raken (houd ik mezelf maar voor hihi) ik merkte dat ik er de afgelopen maand veel te veel mee bezig ben geweest. Toen ik de vorige keer zwanger wilde worden zijn wij bijna een jaar bezig geweest en het wou maar niet lukken! Totdat wij plotseling gingen verhuizen, en ik was er ineens niet meer mee bezig.......en voilá zwanger! Zo zie je maar weer, dat als je er teveel mee bezig bent, dat het ook niet lukt ;)
     
  8. Niet meer actief

    Hoi Natasja,

    Klopt, vaak is het ook beter om ff je gedachten te verzetten maar dat valt niet mee!
    Ik zie dat je nog 5 dagen tot je NOD hebt, spannend, ik nog 8 ;)
    Wat voor gevoel heb je erbij?
    Ik eigenlijk niks, soms wat dizzy en ik heb wel vaak honger maar tis mijn eerste ronde dus ik kan me niet voorstellen dat het raak zou zijn.
    Maar goed, je weet maar nooit!
    Bij mijn twee jongens was ik niet bepaald snel zwanger maar heb toen ook nooit op m'n vruchtbare dagen gelet, bovendien bij de eerste had ik geen eisprong die is opgewekt maar met clomid wel na 3 maanden zwanger, de 2e was ik wel spontaan zwanger, maar ook niet vlot.
    Heb nu dus echt op m'n vruchtbare dagen gelet, dus maar es kijken of dat wat opleverd ;)

    Zou het leuk vinden als je me op de hoogte hield!

    Groetjes Nies
     
  9. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Zeker weten, dat geld ook voor jou.....we moeten allebei nog maar een paar daagjes wachten voordat we het zullen weten ;)

    Ik weet het niet, de ene keer heb ik het gevoel wel zwanger te zijn (dizzy, vocht vasthouden, nog steeds een verhoging en met vlagen misselijk) maar aan de andere kant houd ik mezelf voor dat mijn lichaam een spelletje met me speelt ;)

    Jammer genoeg kunnen we alleen maar afwachten, dus ben ook heel nieuwsgierig hoe het met jou zal gaan :D
     
  10. Niet meer actief

    Een paar heeeele lange dagen idd ;-(
    Maar goed, er zit niks anders op.
    Heb al wel een test in huis, je kunt hem maar alvast hebben liggen, toch?
    Soms zo vreemd, dan borrelt het weer onder in m'n buik en dan denk ik toch ongesteld?
    Aan de andere kant zou dat wel weer aan de vroege kant zijn.
    Toch ga ik af en toe toch maar even naar de wc om te kijken of de duivels er al zijn.
    Dan voelt het alsof er iets loopt maar blijkt dan toch weer niks te zijn hahaha.

    Nou, ik hou je op de hoogte hoor!!

    Liefs Nies
     
  11. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    eiwitten in je urine houd vaak in of een te hoge bloeddruk of suiker, maar dat zal je waarschijnlijk niet hebben anders had de huisarts je dat wel verteld, maar eiwitten in je urine houd vaak in een voorbode van hart en vaatziekte, ik zou hier dus zeer zeker niet te licht over denken.

    ik weet dit bij toeval omdat mijn man in mei terug moet komen om nog een keer zijn urine hierop te testen, omdat hij dus geen te hoge bloeddruk heeft (perfect zelfs) en ook geen suiker. maar dit kan ook komen omdat hij (jij) mischien ziek is geweest, zonder dat je er al te veel last van hebt gehad o.i.d het zijn eigenlijk duidelijk gesproken lekkende bloedvaten(v.d nieren). dus vraag dat aub goed na bij je huisarts hoe en wat want ik zal pas gerust zijn als hij in mei langs is geweest en de uitslag weer normaal is.

    verder wil ik je alle goeds wensen maar vraag het alsjeblieft goed na veel mensen denken er zo licht over alsof het iets is wat je met een bepaald medicijn weer de wereld uit helpt, terwijl dit zeker niet het geval is.

    bij ons werd gezegd och als ie een paar weken in het weekend geen biertje drinkt ben je er ook vanaf...hoe naïef kunnen mensen soms zijn denk je dan, die weten dan niet eens wat het inhoud.

    heel veel succes :eek:
     
  12. Natasja1402

    Natasja1402 Bekend lid

    2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hoi Smoekie,

    ik zat je berichtje ff te lezen, maar je hebt helemaal gelijk hoor....hier hebben ze het ook over gehad met mij. Maar ik heb namelijk wel een hoge bloeddruk (niet constant, maar in pieken), dus dat komt er ook nog eens bij kijken. Ik moet nu van 24 uur urine inleveren om te kijken wat er aan de hand is.

    Maar ik wens jou heel veel sterkte met je man, en hopelijk pakt het allemaal positief uit :D

    Liefs,
    Natasja
     

Deel Deze Pagina