aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweety, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier nu in totaal 5 kg aangekomen en ook veel vocht helaas.. Sinds het warme weer eigenlijk zijn intrede heeft gedaan kwam er plots 2,5 kg bij...

2. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Mij wegen ze wel iedere keer, maar gaat goed ben tot nu toe 10 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschappen kwam ik ook niet heel veel aan en was ik het gewicht al snel na de bevalling kwijt.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    20 kg eraan en nog 1 kg te gaan voor dat ze er allemaal weer af zijn!

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    bij mijn zoontje was ik in totaal 13 kilo aangekomen, nu (slik) ben ik al 5 kilo aangekomen!! ben benieuwd wat het uiteindelijke gewicht zal worden

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    k ben 27 weken en ben 7 kilo aangekomen en het zit ook allemaal in me buikje verder nergens

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ik ben tot nu toe 12 kg aangekomen, gaat wel hard vind ik zelf. maar goed, het is voor een goed doel. Ik eet ook best veel, heb zo'n trek de hele dag. Drink wel veel water. Ben ook gestopt met roken dus misschien komt het ook wel een beetje daardoor.
    Maar me er niet (meer) zo druk om!

Groetjes Brennie

7. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    ik ben tot nu toe 15 kg afgevallen en daarvan is er nu wer 1 kg bij...dus ik ben tot nu toe alleen nog maar 14 kg afgevallen

8. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ben nu 30 weken en 25 kilo aangekomen...

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

ik ben tot nu toe in eerste instantie afgevallen maar nu 1 kilo zwaarder dan mijn gewicht voor mijn zwangerschap. we zien wel hè ;) .

zoals hiervoor ook al is gezegd de een komt 20/30 kilo aan maar is er zo weer af en de ander komt 15 kilo aan en heeft moeite om de laatste kilo's eraf te krijgen. we zien het wel

mijn zus was bij de eerste 6 kilo en de tweede 9 kilo in totaal aangekomen, was er ook zo weer af, maarre ik denk niet dat ik het zo bescheiden ga houden :oops: :)

gr saskia

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ik ben nu bijna 27 weken en ben 7 kg bijgekomen. Ik denk dat dat heel netjes is. Ik voel me daar in ieder geval prima bij.

Groetjes,
    Nikki F

11. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ben je zo ziek?? Ik ben 4 kg afgevallen, maar dat komt doordat ik nu goed eet, ik snoepte altijd veel te veel en dat doe ik nu niet meer, en ik ben ook niet echt lekker dus heb er geen behoefte aan en geen zin in, wel lekker, dan ben je straks lichter dan voor je zwangerschap!!

12. nikita

nikita Lid

22 feb 2006
    48
    1
    0
    mijn dochters verzorgen
    Assendelft
    hoi hoi.

Ik ben nog net geen kilo aangekomen!!!
    ben benieuwd wat het doet de laaste 20 weken!!!

Veel liefs Nicole :) :) :)

13. beavis15

beavis15 Lid

28 jun 2006
    36
    0
    0
    merchandiser
    randstad
    bijna 17 weken en 7 kg,ik heb nog wat te gaan!
    liefs sam

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik geloof dat ik nu zo'n 10 kilo ben aangekomen. Ik voel me verschrikkelijk. Opeens is mijn buik heel erg gegroeid. En ik heb cellulictis op mijn achterbenen en billen. Ik voel me een olifant en ik begin er echt moeite mee te krijgen. Ik wil er echt vanaf. Ik ben bang dat het er nooit meer afgaat...en dat die celullictis niet meer weggaat..allemaal putjes bah. Ik denk dat ik maar geen snoep etc. moet eten. Wou dat ik het vanaf begin had tegengehouden. Nu ben ik opzich niet moddervet hoor..alleen mijn benen en billen zijn wat forser het is meer de putjes waar ik me echt aan erger.

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben nog niet aangekomen, wat ik op zich wel raar vind, want ik ben wel aanzienlijk dikker, ik pas niets meer van mijn oude kleding. Ik vroeg mij af: de dames die verder zijn of al bevallen zijn, wanneer (in welke weken) zijn de kilo's er echt bij gekomen? En ging het er ook allemaal weer af na de bevalling?

16. 19 November

19 November Actief lid

22 jun 2006
    117
    0
    0
    Ik was ook al vrij snel 'dik'...
    Kon met 10 weken mijn eigen kleren écht niet meer aan...
    Ik was toen ook nog niet aangekomen, ben ook niet echt afgevallen door veel ziek zijn.
    Rond de 18de week was ik een halve kilo aangekomen en toen ging het ineens snel... nu ben ik (morgen om precies te zijn) 20 weken en ben 3 kilo aangekomen!
    Komt van zelf, ben maar niet bang!!! ;)

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hoe doen sommige het... maar 5 kg aankomen ofzo..

ik ben al 20 kilo aangekomen en eet echt niet veel ik drink wel heel veel namelijk 4 liter water is niks voor mij... mar ja ik plas daarbij ook veel dus waar het vandaan komt heb gene idee.:S

18. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik zit nu in mijn 33-ste week en ben 15 kilo aangekomen.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb het idee dat wanneer het warm is je ook wat zwaarder bent, ga express nu ook even niet op de weegschaal. overigens was het twee dagen geleden nog steeds 10 kilo.

20. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb echt alle verhaaltjes vanaf het begin gelezen. Wat grappig dat het zo verschilt bij iedereen.
    Wat ik me alleen afvraag er zijn ook zwangeren bij die afvallen(sommigen heel erg) is dat niet schadelijk voor de baby, wat krijgt die dan binnen?

Bij de eerste kwam ik 30 kilo aan.Ik wil nooooit meer zo dik wil. Wat voelde ik me verdrietig en ongelukkig na de bevalling. Het heeft me 2 jaar gekost alles eraf te krijgen. Ik had uitslag tussen mijn benen en borsten van de dikte. En niks stond me. Ik vrat me letterlijk rond. En borstvoeding en makkelijk eraf? Bij sommigen ja maar ik heb borstvoeding tot tien maanden gegeven en geen GRAM verloren!! Dus dat werkt bij mij niet en daar geloof ik niet in. Dat is heel persoonlijk.

Nu ben ik 2,5 kilo aangekomen maar ik let heel erg op wat ik eet en drink. Geen limonade en geen suiker en geen koek!
    Veel water drinken, groente en fruit. Het helpt echt.Die 2,5 kilo waren nog van mijn beginperiode toen had ik zoveel trek ik kon het niet negeren.....

Deel Deze Pagina