aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweety, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik ben nu 19 kilo aangekomen.

2. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    ik ben tot nu toe 2 kilo aangekomen. Hoop dat het zo langzaam blijft gaan. Mijn grootste angst is om 20 of meer kilo bij te komen. Heb nameljik ooit 20 kilo meer gewogen (niet happy en te veel gegeten) en heb het er uiteindelijk ook weer allemaal afgekregen. Maar wil het dus nooit meer zover laten komen. Was doodongelukkig toen met mijn gewicht.

3. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben nu 13 kilo aangekomen....vind het nog meevallen eigenlijk (ben toen ik hoorde dat ik zwanger was ook nog gestopt met roken).
    De laatste weken hoop ik dat er niet nog veel bij gaat komen...

4. Darinka

Darinka Lid

10 mrt 2006
    99
    0
    0
    Ik was tot vorige week 15 kilo aangekomen en er is nu weer 2 kilo af...
    Misschien hield ik gewoon erg veel vocht vast.

Hoe zit dat trouwens met wegen bij de verloskundige?
    Hebben ze bij mij nog nooit gedaan...
    Net als dat ik van zwangere vriendinnen hoor dat de VK je buikomvang bij zou houden??? nou de mijne niet.
    Is dat na een bepaald aantal weken?

5. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ja ik ben zo ziek geweest... maar daarbij kan ik het missen ;) en gebeurt het vaker dat de baby van de moeder eet zei de VK zolang je er verder zelf niet ziek van bent en niet heel mager bent is het niet zo'n probleem dat je afvalt....ik had wel wat overgewicht dus voor mij is het geen ramp dat ik afval....

6. 19 November

19 November Actief lid

22 jun 2006
    117
    0
    0
    Mijn Verloskundige heeft me vanaf de eerste keer dat ik daar kwam gewogen, daarna gewoon iedere keer!
    Vaste prik! ;)
    Mijn buik opmeten doet ze niet...
    Volgens mij is dat heel verschillend qua verloskundige...!

7. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik woog altijd 65 .
    nu weeg ik 69 dus 4 kilo aangekomen.

moet nog 15 weken dus ben benieuwd hoeveel ik nog aankom.

8. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik ben de eerste 3 maanden 8 kilo afgevallen, en inmiddels er weer 15 bij.. ben getest op suiker, en blijk dat veel te hoog te hebben, dus geen fruit of vruchtensapjes meer, geen snoep, en alles light drinken. zoveel mogelijk water drinken en koolhydraten vervangen voor proteinen zoveel als ik kan.
    nou eet ik wel nog gewoon chocopops smorgens, maar sinds ik er zo ontzettend op moet letten wat ik eet en drink, ben ik eigenlijk op hetzelfde gewicht gebleven. buikje word ronder, maar billen, benen en armen zien er al minder opgezwollen uit. putjes worden door al het water ook al minder.
    wel moeilijk hoor, ik dacht me zwangerschap als excuus te zien om even echt lekker te eten wat ik wil! mag ik helemaal niks!!

9. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik schrok van de week ook wel een beetje, ben al 10 kilo aangekomen!! Als ik dit allemaal zo lees valt het vergeleken sommige wel mee, maar wanneer moet je suiker prikken dan,? als het heel snel gaat ineens of als je andere klachten erbij krijgt??? Ik stop nu maar met het snoepen en probeer het bij brood en fruit te houden...

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb vandaag de echo gehad en mijn kindje is op goede grote niet te groot. ik zouzelfs een aantal dagen korter zwanger zijn volgens de meetingen. we wachten maar rustig af hoe het verder gaat ik drink nu meer water op advies van de verloskundige en geen sapjes meer en ook geen melk meer bij mijn warme eten ivm opname van ijzer zonder melk is dit beter zei ze. verder voel ik me goed dus ik zie wel hoe het verder gaat met het gewicht.

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben nu ook al 7 kilo aangekomen. Je ziet het niet echt, maar ja toch 7 kilo...... Aan de andere kant: ik voel me goed en zie er - al zeg ik het zelf - stralend en volop zwanger uit, en dat is óók mooi!

Pim

12. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Zit nu een week na de geboorte weer op mijn oude gewicht.. heb eigenlijk geen idee wat ik ben aangekomen, weet alleen wat mijn gewicht voor de zwangerschap was.. en ben daarna nooit weer gewogen..

13. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ben nog steeds 1.5 kilo lichter. maar moet zeggen dat het nu er wel aan komt. Was nm 5 kilo lichter tot aan 16 weken.

14. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik ben in totaal nu 11 kilo aangekomen en eet juist minder als voor ik zwanger was. Vind het qua kilo's nog meevallen als ik naar mezelf kijk. Ik lijk veel dikker. Veel mensen vragen ook tot mijn grote ergernis: zo, zo een tweeling of ow jij moet zelker al bijna :evil:
    Dan vind ik het best moeilijk om tot tien te tellen

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ik ben nu bijna 8 kg aangekomen. Het gaat best hard hoor de laatste weken, maar als ik zie hoeveel zwaarder het kindje deze weken ook steeds wordt is dat natuurlijk ook nogmaal. Mijn gewicht zit puur in borsten en buik, de rest van mijn lichaam heeft nog dezelfde vorm als voor de zwangerschap !

Mijn VK weegt nooit, meet nooit de buik, ik hoef nooit urine mee te nemen. Ze meet alleen iedere keer de bloeddruk en soms prikt ze het ijzer.

Groetjes,
    Nikki F

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Mijn Verloskundige heeft mij ook nog nooit gewogen :rolleyes:
    Ik zal het dinsdag eens vragen.

17. Trisha

Trisha Niet meer actief

ik ben van belgië en hier gaan we elke maand naar de gyn, maar die heeft me ook nog nooit gewogen hoor, ik houdt het zelf bij maar ga er niet teveel opstaan want dan word ik depri denk ik!!
    ik ben 18w 3 d en al 8g bijgekomen, vooral ook rond mijn buik, maar hoop dat ik het er daarna vlot wxeeraf krijg hoor!

18. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    ik ben nu bijna 16 weken, en 1,6 kilo aangekomen!
    2 aug moet ik weer voor controle, ben benieuwd hoe het er dan voorstaat! je ziet bij mij ook nog bijna heelmaal geen buikje, ik heb nog een ontzettend plat buikie

19. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    suiker prikken doen ze hier standaard in de 6de maand(ik woon in spanje)

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Bij mijn VK moet ik me elke keer wegen, elke keer meet ze mn bloeddruk, mn buikomvang, af en toe prikt ze bloed en ik heb tot nu toe 3x urine mee moeten nemen. Das dan best veel vergeleken met wat ik hier allemaal lees van anderen...

Deel Deze Pagina